خبرهای داغ:
مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان گفت: سال تحصیلی آینده نیز شبکه شاد بستر رسمی فعالیت‌های مجازی مدارس است و پروژه مهر (شهریور) با شاد کلید خواهد خورد.
کد خبر: ۹۲۵۴۲۱۳
|
۱۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۲
سال تحصیلی آینده شبکه شاد بستر رسمی فعالیت‌های مجازی مدارس/ پروژه مهر با شاد کلید خواهد خورد.به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، محمد دستورانی در جلسه معاونین آموزش متوسطه استان‌های همجوار (مازندران، گلستان، خراسان رضوی، خراسان شمالی) قطب پنج کشور در سالن اجتماعات مدیریت آموزش و پرورش شهرستان شاهرود در سخنانی با اشاره به مفاهیم اخلاقی و اعتقادی اظهار کرد: اعتقاد باید محصولی داشته باشد و سند تحول بنیادین مثل مفاهیم اعتقادی دینی و مذهبی باید محصول و خروجی قابل دفاعی داشته باشد، و باید انسانی تربیت شود که در درون و بیرون خود منشأ صفات نیک و دانایی باشد.
مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان با ایمان و اعتقاد به مدیریت زمان در بحران‌ها افزود: هم اکنون خود را باید به چالش بکشیم! کرونا فرصتی به وزارت آموزش و پرورش داد تا برای اولین بار از خرد جمعی همه فرهنگیان بهره بگیرد! هم اکنون فاصله ما با مسئولین رده بالای ما به کمترین رسیده است.
دستورانی یادآور شد: سال تحصیلی آینده نیز شبکه شاد بستر رسمی فعالیت‌های مجازی مدارس است و پروژه مهر (شهریور) با شاد کلید خواهد خورد.
مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان به اهمیت آموزش در سطحی برابر با بهداشت و امنیت اشاره کرد و افزود: باید عزم لازم در تأمین سرمایه لازم برای خرید تبلت‌های دانش آموزی، آموزش ضمن خدمت به فرهنگیان برای کسب مهارت در تولید محتوا شکل بگیرد.
دستورانی انتقادی به تولید محتوای بعضا ضعیف کرد و گفت: یک تولید محتوای قوی و ارزشمند به مدت ۳۰ دقیقه در فضای مجازی می‌تواند جایگزین حتی ۳۰ ساعت آموزش حضوری باشد، پس نیاز است که همه معلمان در تولید محتوا مهارت یابند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها