با قدردانی از مدیران پیشین؛

مدیران جدید ریسک و حسابرسی داخلی بانک کارآفرین معرفی شدند

مراسم تودیع و معارفه مدیران مدیریت‌های امور ریسک و امور حسابرسی داخلی بانک کارآفرین برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۵۴۲۷۰
|
۱۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۰
 
 
 
به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی بانک کارآفرین، این مراسم روز چهارشنبه 11 تیر ماه با حضور دکتر محمدرضا فرزین مدیرعامل و معاونان وی و محمدرضا خورسندی و دکتر احمد بهاروندی اعضای هیات مدیره این بانک برگزار شد.

مدیریت‌های جدید ریسک و حسابرسی داخلی بانک کارآفرین معرفی شدند

در این مراسم دکتر محمدرضا فرزین مدیرعامل بانک کارآفرین گفت: آقای دکتر نوربخش هفده سال در سمت مدیر امور ریسک بانک منشأ اثر بوده و در زمینه ریسک فرد مطلعی است. ضمن تشکر از زحمات آقای نوربخش در این سمت، از تخصص و دانش ایشان به عنوان مشاور ریسک استفاده خواهیم کرد.

فرزین در بخش دیگری از سخنان خود محمد شیریجیان را به عنوان مدیر جدید امور ریسک و مطالعات اقتصادی معرفی کرد و گفت: دکتر شیریجیان سوابق تحصیلی و مدیریتی چشمگیری دارد و بدون شک در این مسیر گام‌های موثری خواهد برداشت. برای ایشان در سمت جدید آرزوی موفقیت می‌کنم.

مدیریت‌های جدید ریسک و حسابرسی داخلی بانک کارآفرین معرفی شدند

وی همچنین از زحمات سعیدی مدیر پیشین امور حسابرسی داخلی قدردانی و خاطرنشان کرد: خانم سعیدی طی این سال‌ها خدمات ارزنده و قابل توجهی را در مسئولیت خطیر و مهم مدیریت امور حسابرسی داخلی ایفا کرده و زحمات زیادی را برای بانک متقبل شده است. برای ایشان نیز آرزوی موفقیت و بهروزی دارم.

فرزین در ادامه ضمن خوش‌آمدگویی به رادپور مدیر جدید حسابرسی داخلی افزود: از آقای رادپور دعوت کردم که سمت مدیریت حسابرسی داخلی بانک کارآفرین را به عهده بگیرد. برای ایشان در سمت جدید آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم بتوانند در جهت تحقق اهداف بانک منشأ اثر باشند.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار