مرکز نیکوکاری شهر بادوله شهرستان دشتی افتتاح شد

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر گفت: هدف از تاسیس این مرکزشناسایی، ارتباط و تعامل با خیران به منظور استفاده بهینه از ظرفیت آنان برای حل مشکل محرومان است.
کد خبر: ۹۲۵۴۲۹۶
|
۱۴ تير ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۱

مرکز نیکوکاری شهر بادوله شهرستان دشتی افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری بسیج از دشتی، مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر در آیین افتتاح مرکز نیکوکاری دارالایتام شهر بادوله دشتی که با همت یک خیر مقیم کشور کویت ساخته شده گفت: از اهداف تاسیس مرکز نیکو کاری شناسایی، ارتباط و تعامل با خیران به منظور استفاده بهینه از ظرفیت آنان برای حل مشکل محرومان و ایجاد همبستگی، تکامل، توازن اجتماعی، ارتقای فرهنگ انفاق و نیکوکاری است.

احمد لطفی افزود: باید از ظرفیت خوب خیران شهر بادوله و بخش کاکی برای جذب کمک‌های بیشتر برای ایتام منطقه استفاده شود.

سید حسن سادات مسئول مرکز نیکو کاری بادوله دشتی گفت: در زمان حاضر این مرکز ۵۰ یتیم از بخش کاکی تحت پوشش دارد که ماهانه ۲۵۰ هزار تومان شهریه به هر نفر از ایتام می‌پردازد.

سید حسن سادات افزود: این مرکز توسط یک خیر ساکن کویت تامین مالی می‌شود و این خیر علاوه بر تامین مالی ایتام همه ساله بسته‌های غذایی بین نیازمندان توزیع می‌کند.

وی بیان کرد: با کمک این خیر یک دستگاه سردخانه برای نگهداری اجساد تامین شده و چند دستگاه کولر گازی پنجره‌ای نیز به مساجد و خانواده‌های کم بضاعت اهدا شده‌است.

سادات ادامه داد: همه ساله در ماه مبارک رمضان ۳۵۰ بسته غذایی شامل برنج، مرغ، رب و روغن نباتی در بین خانواده‌های مساکین منطقه توزیع می‌شود.

وی اضافه کرد: از مهمترین اهداف این مرکز تامین هزینه بیماران خاص، احداث مسکن و تامین جهیزیه برای جوانان نیازمند است.

پایان خبر/

ارسال نظرات