در نشست بصیرتی حوزه مقاومت خدیجه الکبری (س) میبد:

حل مشکلات جمهوری اسلامی ایران، در راستای پیروی از مقام عظمای ولایت محقق می شود

هادی سیاسی: تنها راه غلبه بر دشمنان و حل مشکلات جمهوری اسلامی ایران را اقتصاد مقاومتی و پیروی از مقام عظمای ولایت، بیان نموده و گفت که وظیفه ما به عنوان یک بسیجی را سنگین می‌کند و ما باید بر این امر اهتمام جدی ورزیده تا اهداف متعالیه انقلاب اسلامی محقق شود.
کد خبر: ۹۲۵۴۳۴۱
|
۱۵ تير ۱۳۹۹ - ۰۶:۴۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از میبد با حضور فرماندهان و شورای حوزه مقاومت خدیجه الکبری (س) نشست سیاسی با حضور محمد جواد فاضلی و با موضوع تبیین حقوق بشر آمریکایی برگزار شد.
 محمد جواد فاضلی در ابتدای این نشست با اشاره به صحبت بنیانگذار انقلاب اسلامی؛ امام خمینی (ره) مبنی بر اینکه حفظ نظام از اوجب واجبات می‌باشدافزود: با توجه به سرمایه گذاری دشمنان برای از بین بردن نظام و جمهوری اسلامی وظایف بسیجیان در این زمینه خیلی سنگین می‌باشد و ما باید از اهداف انقلاب و امام حمایت و پشتیبانی نمائیم.
آقای فاضلی با بیان اینکه طی دهه‌های اخیر آمریکا بزرگترین ناقض حقوق بشر در جهان و حتی داخل کشور خود بوده است، یادآوری کرد به همین خاطر برای تببین و بازخوانی جنایت آمریکا از ۶ تا ۱۲ تیرماه هفته حقوق بشر آمریکایی نام گذاری شده است.
این هادی سیاسی اظهار داشت: آمریکا برای براندازی نظام ابتدا از جنگ سخت استفاده نمود که ناکام ماند، اما در ادامه به جنگ نرم روی آورده است و برنامه ریزی‌های زیادی در این راستا انجام داده است که از جمله آن موارد می‌توان سرمایه گذاری بر روی خانواده‌های ایرانی خصوصا بانوان دانست.
وی هشدار داد: دشمن از تمام ابزار‌ها برای تهاجم همه جانبه به خانواده ایرانی استفاده کرده است که نمونه بارز آن با توجه به فرا رسیدن هفته عفاف وحجاب بحث پوشش بانوان است که حتی با طراحی کردن بر روی مانتو و لباس بانوان، سرمایه گذاری کلانی بر ریشه کنی نهاد و بنیان خانواده ایرانی دارد.
آقای فاضلی در پایان افزود: دشمن با وجود تمام تلاش‌هایی که برای براندازی نظام انجام داده است و موفق هم نشده است، اما امروزه به جنگ دیگری که جنگ هیبردی ویا جنگ ترکیبی نام دارد روی آورده است که ما نباید از آن غافل شویم.
وی تنها راه غلبه بر دشمنان و حل مشکلات جمهوری اسلامی ایران را اقتصاد مقاومتی و پیروی از مقام عظمای ولایت، بیان نموده و گفت که وظیفه ما به عنوان یک بسیجی را سنگین می‌کند و ما باید بر این امر اهتمام جدی ورزیده تا اهداف متعالیه انقلاب اسلامی محقق شود.
ارسال نظرات