ناحیه مقاومت بسیبج ثارالله یزد:

مراسم تکریم و معارفه فرمانده گردان شهید چمران حوزه یک ناحیه مقاومت بسیج ثارالله

مراسم تکریم و معارفه فرمانده گردان شهید چمران حوزه یک ناحیه مقاومت بسیج ثارالله و تجلیل از بسیجیان شرکت کننده در تامین امنیت انتخابات یازدهمین مجلس شورای اسلامی در محل کانون بسیج برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۵۴۳۴۴
|
۱۵ تير ۱۳۹۹ - ۰۶:۵۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، در دهه کرامت مراسم تکریم و معارفه فرماندهان گردان شهید چمران و تجلیل از بسیجیان شرکت کننده در تامین امنیت انتخابات یازدهمین مجلس شورای اسلامی محل کانون بسیج با حضورفرماندار شهرستان یزد، فرمانده انتظامی شهرستان یزد و فرمانده ناحیه مقاومت ثارالله برگزار شد.

سرهنگ پاسدار سید امیر حسینی فرمانده ناحیه مقاومت ثارالله در ابتدای جلسه ضمن عرض خیر مقدم و تبریک به مناسبت دهه کرامت به مدعوین محترم و بسیجیان گردان شهید چمران از زحمات تمامی عزیزان بسیجی تامین کننده امنیت در انتخابات تقدیر و تشکر نمود و بر اهمیت و ارزش این ماموریت مطالبی را بیان نمود و همچنین از فرمانده سابق گردان شهید چمران که در این مدت زحمات فراوانی در راستای اعتلای شجره طیبه بسیج کشیده اند تقدیر و تشکر نمود و برای فرمانده جدید این گردان آرزوی موفقیت در ماموریت‌های محوله را نمود.

در ادامه مراسم حجت الاسلام مهدی عسکری سخنران مراسم، ضمن تاکید بر بصیرت افزایی میان اقشار جامعه به ویژه بسیجیان در مواجهه با فتنه‌های جدید بیان نمود دشمنان این انقلاب شبانه روز در حال تلاش در جهت تضعیف این انقلاب اسلامی هستند که ما باید به آن توجه ویژه داشته و تلاش و همتمان را بیش از پیش کنیم .
وی در ادامه افزود: دشمنان انقلاب اسلامی به سرکردگی آمریکا امروزه با همه تلاشی که دارند طبق گفته مقام عظمای ولایت در حال افول می‌باشند که نشانه‌های آن را در جهان و اتفاقاتی که در حال رخ دادن است می‌بینیم.
در پایان مراسم باحضور فرمانده ناحیه ثارالله، فرمانده انتظامی شهرستان یزد و فرماندار شهرستان یزداز فرمانده سابق گردان شهید چمران تکریم به عمل آمد و ضمن قرائت حکم مسئولیت فرمانده جدید گردان حکم مسئولیت به ایشان تقدیم شد؛ و از بسیجیان تامین کننده امنیت انتخابات مجلس یازدهم تجلیل بعمل آمد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار