خبرهای داغ:
فرمانده حوزه کوثر النبی(س) همدان در گفت‌وگو با «بسیج» خبر داد

برگزاری برنامه‌های متنوع و شاد طی دهه کرامت به‌همت حوزه کوثر النبی(س) همدان

فرمانده حوزه کوثر النبی(س) همدان از برگزاری برنامه‌های متنوع و شاد به مناسبت دهه کرامت به همت بسیجیان پایگاه‌های تابعه حوزه کوثر النبی(س) همدان خبر داد.
کد خبر: ۹۲۵۴۳۷۵
|
۱۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۸

برگزاری برنامه‌های متنوع و شاد طی دهه کرامت به‌همت حوزه کوثر النبی(س) همدانزینب صفایی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به برنامه‌های اجرایی حوزه کوثر النبی(س) همدان در دهه کرامت اظهار داشت: به مناسبت این ایام برنامه‌های متنوعی با حضور بسیجیان و رعایت پروتکل‌های بهداشتی در راستای پیشگیری از بیماری کرونا برگزار شد.

وی افزود: برگزاری نشست صمیمی به مناسبت روز دختر در پایگاه آل یاسین مسجد مهدیه همدان از جمله این برنامه‌ها بود که در این مراسم از دختران نمونه تجلیل شد.

فرمانده حوزه کوثر النبی(س) همدان تصریح کرد: به همت بسیجیان پایگاه معراج نور نیز اعزام بسیجیان پایگاه به اردوگاه ابوذر و برگزاری اردوی یک‌روزه، قصه گویی در حلقه کودکان با سیره فاطمی و رضوی و برگزاری مسابقه نقاشی با چشم بسته در حلقه  کودکان را داشتیم.

وی ادامه داد: برگزاری کارگاه توان‌افزایی مادران با موضوع اصلاح سبک زندگی، مولودیه خوانی، اهدای هدیه به دختران پایگاه از سن نونهال، کودکان، نوجوان و جوان، برگزاری جلسه گردان سایبری و حضور بر سر مزار شهدای گمنام در اردوگاه ابوذر از دیگر برنامه‌های اجرایی بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات