خبرهای داغ:
مدیر شبکه بهداشت و درمان میانه در گفت و گو با بسیج :

آمار مبتلایان به کرونا در میانه چهار رقمی شد

مدیر شبکه بهداشت و درمان میانه با ابراز نگرانی از روند گسترش چشمگیر کرونا در میانه، اظهار داشت: متاسفانه علارغم تذکرات متعدد، مردم این بیماری را جدی نگرفته اند به گونه ای که اکنون آمار مبتلایان در میانه از مرز یکهزار نفر گذشته و چهار رقمی شده است.
کد خبر: ۹۲۵۴۳۸۷
|
۱۵ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۴

به گزارش سرویس بسیج جامعه پزشکی خبرگزاری بسیج،فیروز سیمین فر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، با توصیه جدی مردم به استفاده از ماسک در اجتماعات، گفت: بهترین راه شناخته شده برای جلوگیری از انتشار ویروس کرونا، استفاده از ماسک است و از مردم می خواهم تا استفاده از ماسک را بر خود واجب کنند.

وی با ابراز نگرانی از روند گسترش چشمگیر کرونا در میانه، اظهار داشت: متاسفانه علارغم تذکرات متعدد، مردم این بیماری را جدی نگرفته اند به گونه ای که اکنون آمار مبتلایان در میانه از مرز 1000 نفر گذشته و چهار رقمی شده است.

سیمین فر این وضعیت را یک هشدار جدی برای همشهریان دانست و افزود: عدم رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی، نقش مهمی در افزایش تعداد آمار مبتلایان به کرونا در میانه داشته است.

   مدیر شبکه بهداشت و درمان میانه تجمعات غیرضروری در اماکن، برگزاری مراسمات عروسی و عزاداری، شلوغی بازار و مراکز خرید، عدم رعایت فاصله اجتماعی در تاکسی ها، بانک ها و ادارات را از عوامل اصلی انتشار ویروس کرونا برشمرد و از مردم میانه خواست تا علاوه بر خودداری از حضور در تجمعات، استفاده از ماسک را بر خود واجب کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها