خبرهای داغ:
مسوول بسیج جامعه پزشکی سپاه صاحب الامر (عج) قزوین گفت: در حال حاضر این قشر از بسیج با تمام توان در مراکز بهداشتی درمانی و هر نقطه ای که الزام داشته باشد حضور دارد تا با کمک کادر درمان و همراهی مردم عزیز هر چه زودتر به وضعیت سلامت جامعه برسیم.
کد خبر: ۹۲۵۴۳۹۶
|
۱۵ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۹

دکتر علی طایفه مسوول بسیج جامعه پزشکی سپاه صاحب الامر (عج) قزوین در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین پیرامون فراگیر شدن مجدد بیماری کرونا و خدمات بسیج جامعه پزشکی در این زمینه اظهار کرد: در مقطع یک ماهه ای که بیماری کرونا در استان کمتر شده بود اقدامات بسیج جامعه پزشکی در سطح کمتری ادامه داشت ولی در حال حاضر این قشر از بسیج با تمام توان در مراکز بهداشتی درمانی و هر نقطه ای که الزام داشته باشد حضور دارد.

وی ادامه داد: قریب به یک هفته است که نیروهای ما در بیمارستان بوعلی قزوین به عنوان مرکز کرونای استان حضور دارند و در بخش های مختلف ارائه خدمت می کنند از جمله در بخش های آنژیو گرافی و چشم که بیماران عادی تردد دارند، ما تلاش می کنیم که کار بیماران عادی نیز انجام شود.

طایفه گفت: بسیج جامعه پزشکی همچنین در سطوح نظارتی و آموزشی در قزوین و سایر شهرستان ها به خصوص تاکستان و بوئین زهرا فعالیت می کند و در امر نظارت بر اعمال ماسک و فاصله گذاری اجتماعی نیز ورود داریم.

مسوول بسیج جامعه پزشکی سپاه صاحب الامر (عج) قزوین با بیان این نکته که تمامی خدمات قابل ارائه در درمانگاه شهید قلیچ خانی هادی آباد قزوین توسط بسیج جامعه پزشکی ارائه می گردد، بیان کرد: بسیج جامعه پزشکی به صورت تمام وقت در مناطق خاص حضور میابد و علاوه بر این درمانگاه خدمات ما در بیمارستان شفا تاکستان و بیمارستان های بوئین زهرا نیز ارائه می گردد و امیدواریم با همراهی و همکاری مردم عزیزمان هر چه زودتر بیماری کرونا ریشه کن گردد.

1004/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها