خبرهای داغ:

برگزاری جلسه کمیته اقامه نماز اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شاهرود

جلسه کمیته اقامه نماز اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود با حضور رئیس و اعضای کمیته برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۵۴۴۲۲
|
۱۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۷
برگزاری جلسه کمیته اقامه نماز اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شاهرودبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، جلسه کمیته اقامه نماز اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود با حضور رئیس و اعضای کمیته در دفتر ریاست این اداره برگزار شد.
رضا مهدیان، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود ضمن عرض تبریک اعیاد دهه کرامت، با اشاره به اینکه نماز جماعت باعث ایجاد اُلفت، انسجام و انضباط در انسان میشود، گفت: کمیته اقامه نماز اداره جهت تشویق کارکنان و هنرمندان برای مشارکت پرشور در نماز می‌بایست برنامه‌های متنوع فرهنگی، هنری و دینی با موضوع نماز بصورت فصلی در برنامه‌های کاری خود قرار دهد.
وی همچنین برپایی نمایشگاه کُتب مرتبط با موضوع نماز و نصب بیانات و سخنان امامان معصوم (ع) در محیط‌های تحت پوشش را مورد تاکید قرار داد.
در ادامه حجه الاسلام حسین عمرانی، امام جماعت اداره ضمن تأکید بر اهمیت و منزلت نماز جماعت در دین مبین اسلام، در مورد فواید نماز جماعت و تاثیرات ارزشمند آن در زندگی فردی و اجتماعی مواردی را مطرح کردند.
سپس دبیرکمیته اقامه نماز گزارشی از فعالیت‌های نماز و برنامه‌های فرهنگی، هنری و قرآنی با موضوع نماز در سال ۹۸ ارایه نمود.
وی ضمن تشکر از رئیس اداره و اعضاء کمیته اقامه نماز اداره گفت: با همدلی و هم فکری اعضاء ان شاء‌الله در سال ۹۹ با جدیت بیشتری در زمینه گسترش نماز و برنامه‌های فرهنگی، هنری و دینی با موضوع نماز، فعالیت‌ها را دنبال می‌نمائیم.
در پایان هر یک از اعضای جلسه، موارد پیشنهادی خود، در رابطه با برگزاری نماز جماعت ظهر و عصر و فعالیت‌های فرهنگی، هنری و دینی در سال جاری را مطرح نموده و پیشنهادات ارزشمند و برتر با نظر موافق، اکثریت اعضاء مصوب گردید.
ارسال نظرات
پر بیننده ها