خبرهای داغ:
مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: ترویج فرهنگ احترام و تجلیل از پیشکسوتان در همه حوزه‌ها به جوانان کمک می‌کند الگو‌های حقیقی خود را پیدا کنند.
کد خبر: ۹۲۵۴۴۲۶
|
۱۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۱
تجلیل از پیشکسوتان الگوسازی برای جوانان استبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، محمدمهدی احمدی در دیدار با مجتبی منعم هنرمند پیشکسوت شاهرودی با حضور مسئول دفتر آستان قدس رضوی در شاهرود و رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان اظهار کرد: حفظ احترام و شان معلمان و پیشکسوتان در تمامی حوزه‌ها به ویژه عرصه فرهنگ و هنر موجب حفظ تمدن کشور می‌شود و در یافتن الگو‌های حقیقی به جوانان کمک شایانی می‌کند.
وی با تاکید بر ترویج فرهنگ تجلیل از پیشکسوتان تصریح کرد: تفکر احترام پیشکسوتی باید در نسل جوان نهادینه شود و ارتباط نزدیکی بین آنان برقرار شود.
مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با آرزوی سلامتی برای هنرمند پیشکسوت شاهرودی تصریح کرد: امید است با حفظ الگو‌های معتبر جامعه فضای هنری در شهرستان شاهرود رشد پیدا کند و شاهد شکوفایی هنری در این شهرستان باشیم.
در ادامه این دیدار رضا مهدیان، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود نیز گفت: از اولویت‌های این اداره در شهرستان شاهرود دیدار و تکریم اهالی فرهنگ و هنر به ویژه پیشکسوتان این عرصه است.
وی افزود: مجتبی منعم از هنرمندان و معلمان پیشکسوت این شهرستان است که از دانش و تجربه ایشان در برنامه‌های فرهنگی و هنری استفاده می‌شود.
مرتضی احمدیان، مسئول دفتر آستان قدس رضوی در شهرستان شاهرود هم با آرزوی توفیق روز افزون برای این هنرمند پیشکسوت افزود: هنرمندان سرمایه‌های ملی هر کشوری هستند که باید از تجارب و دانش آنان در تربیت جوانانی آگاه و توانمند بهره‌مند شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها