خبرهای داغ:
مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی

حفظ اصالت موسیقی ایرانی بر دوش متولیان این عرصه

مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با تاکید بر اصالت و اهمیت موسیقی ایرانی گفت: حفظ اصالت موسیقی ایرانی رسالت خطیری است که بر دوش متولیان این عرصه قرار دارد.
کد خبر: ۹۲۵۴۴۲۹
|
۱۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، محمدمهدی احمدی در بازدید از انجمن موسیقی شهرستان شاهرود در مجتمع فرهنگی و هنری مهر این شهرستان گفت: موسیقی ایرانی حرمت دارد و باید اصالت آن به وسیله هنرمندان و متولیان این حوزه حفظ شود.
وی تصریح کرد: هنرمندان عرصه موسیقی توانایی و استعداد خود را با باید دانش همراه کرده و از آن برای ترویج و آموزش این هنر اصیل استفاده کنند.
مدیرکل حوزه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار داشت: هدایت استعداد‌های جوانان و علاقه‌مندان به سمت موسیقی اصیل ایرانی از راه‌های حفظ موسیقی و فرهنگ ایران است.
مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، اخلاق و مبانی اخلاقی را از ارکان اصلی تاثیرگذار در حوزه موسیقی دانست و متذکر شد: هنرمندان موسیقی در کنار اینکه رسالت، حفظ کردن موسیقی اصیل ایرانی، باید اخلاق را نیز مورد توجه قرار داده و رعایت کنند و زمانی که اخلاق و موسیقی با هم رابطه منطقی برقرار کنند این هنر می‌تواند در سلامت جامعه تاثیرگذار باشد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها