شهردارایلام :

16 پروژه عمرانی شهرداری ایلام در دست اجرا است

شهردار ایلام، گفت: 16 پروژه عمرانی شهرداری ایلام هم اکنون در دست اجرا است که پیش بینی می‌شود تعدادی از این پروژه‌ها تا پایان سال جاری به بهره برداری برسد.
کد خبر: ۹۲۵۴۴۵۹
|
۱۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج ، "طالب صادقیان " شهردار ایلام ، گفت: 16 پروژه عمرانی شهرداری ایلام هم اکنون در دست اجرا است که پیش بینی می‌شود تعدادی از این  پروژه‌ها تا پایان سال جاری به بهره برداری برسد.

وی افزود: از مهم‌ترین این پروژه‌ها، زیرگذر شهید کشوری با ۵۵ درصد پیشرفت فیزیکی است که عملیات اجرای این پروژه ۱۸ ماه بوده که از آذرماه ۹۸ آغاز شده است و تلاش می‌شود با همکاری پیمانکار پروژه و مجموعه نظارت، این پروژه زودتر از موعد مقرر و سر یکسال به اتمام برسد.

شهردار ایلام تصریح کرد: از دیگر این پروژه‌های مهم شهرداری، اجرای سیل‌بند تمام بتنی بلوار مدرس در 3 فاز، سیل‌بند بتنی بلوار شهید بهشتی رو به روی بهزیستی و عملیات بهسازی و سنگفرش خیابان سعدی شمالی و جنوبی در روزهای آینده آغاز می‌شود.

وی ادامه داد: کفسازی جدید و نصب مبلمان بلوار حضرت امام( ره)، پارک خطی بلوار مدرس( پس از اتمام سیل‌بند عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد) ، بوستان محله‌ای بلوار مصلی، فاز سوم پارک خطی پژوهش( بام ایلام) ، ایجاد گذر شادی و سلامت در بام ایلام، احداث کافه رستوران بام لند با مشارکت سرمایه گذار، آسفالت گسترده معابر سطح شهر، ساماندهی و بهسازی تمام بوستان‌های محله‌ای سطح شهر، احداث کارخانه بازیافت پسماند با مشارکت سرمایه گذار در آینده نزدیک، فاز دوم و سوم انتقال پساب فاضلاب شهر ایلام برای آبیاری فضای سبز شهری، احداث میدان رسانه در تقاطع بلوار خبرنگار با بلوار نبوت و ایجاد محوطه تاریخی قلعه والی در خیابان پاسداران از دیگر پروژه های در دست اقدام شهردار است.

صادقیان بیان داشت: طی سال‌های گذشته، توسعه زیرساخت‌های شهری برای حل مشکلات ترافیکی، توسعه فضای سبز شهری، زیباسازی شهر و افزایش بهره‌مندی شهروندان ایلام از خدمات شهری در اولویت‌های اساسی مجموعه مدیریت شهری ایلام بوده است.

ارسال نظرات