خیرین سلامت، بیمارستان کنگان را همراهی کنند

سرپرست بیمارستان امام خمینی(ره) کنگان گفت: ما در حال عبور از شرایط بحرانی کرونا هستیم و در این مقطع که کرونا به اوج شیوع خود رسیده است، نیازمند ادامه همراهی عزیزان و خیرین هستیم تا با استعانت از حق تعالی و دستان پر مهر مردم، از این شرایط بسیار سخت عبور کنیم.
کد خبر: ۹۲۵۴۴۷۳
|
۱۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۸
خیرین سلامت، بیمارستان کنگان را همراهی کنند
به گزارش خبرگزاری بسیج از کنگان، دکتر صادق مختارپور سرپرست بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان گفت: آنان که با روح بلند و مناعت طبع، با دل پر محبت و دستانی گشاده و بخشنده همنوعان خود را، چون خویش دوست دارند و شیرینی، طعم خوش زندگی را برای دیگران نیز آرزو می‌کنند، به یقین در پیشگاه حق تعالی عزیز گرامی هستند.

وی ضمن ارزشمند شمردن کمک‌ها و مساعدت‌های گروه‌های خیرخواه به بیمارستان کنگان اظهار داشت: حمایت‌های مردمی و خیرین سلامت در زمان مقابله با بحران کرونا، ما را یادآور دوران جنگ تحمیلی و روحیه نوع دوستی انداخت.

سرپرست بیمارستان کنگان عنوان کرد: هر چند کرونا ویروس معادلات فکری ما را بهم زد، اما مشاهده این حجم از مسئولیت پذیری مردم و همدلی آن‌ها در کنار تیم درمان از نشانه‌های فرهنگ والا و تمدن اصیل مردم عزیزمان بود، این همراهی و همدلی شما عزیزان به همکاران ما انرژی مضاعفی بخشید تا با تلاش هرچه تمام‌تر به مراقبت از بیماران عزیزمان بپردازند.

دکتر مختار پور ادامه داد: به یاری خدا پس از اتمام بحران کرونا بتوانیم جشن بزرگ شکست کرونا با حضور خیرین محترم برگزار کنیم.

وی تاکید کرد: ما در حال عبور از شرایط بحرانی کرونا هستیم و در این مقطع که کرونا به اوج شیوع خود رسیده است، نیازمند ادامه همراهی عزیزان و خیرین هستیم تا با استعانت از حق تعالی و دستان پر مهر مردم، از این شرایط بسیار سخت عبور کنیم.

دکتر مختارپور گفت: از همه خیرین گرامی و افراد نیکوکار تقاضا می‌کنیم ما را همراهی کنند تا به فضل الهی با هم اندیشی و همراهی هم، بتوانیم مشکلاتمان را درمیان بگذاریم و از ظرفیت خیرین عزیز برای عبور از این شرایط حساس بهره‌مند شویم.

پایان خبر‌/
ارسال نظرات