در بیانیه بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی مهدیشهر مطرح شد:
اساتید و کارکنان بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی مهدیشهر طی بیانیه‌ای به نامه اخیر یکی از شکست خوردگان سیاسی واڪنش نشان دادند.
کد خبر: ۹۲۵۴۴۹۲
|
۱۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۷

به گزارش سرویس اساتید خبرگزاری بسیج، متن این بیانیه به شرح زیر است:

زبان انصاف ندارید لااقل بی انصاف نباشید!

فرار از کارنامه و فرار از مسئولیت شیوه و منش همفکران و دوستان شما بوده و هست. قطعا خوب می‌دانید مشکلاتی که در اوج بی‌انصافی به تصمیمات مدیریتی کلان کشور نسبت داده اید در چهارچوب وظایف قانونی مدیر مدبر کشتی انقلاب و ولی فقیه زمان نبوده و نیست.

اخلاق سیاسی را زیر پا می‌گذارید تا کوتاهی همفکرانتان را توجیه نمایید، قدری انصاف به خرج دهید و مشکلات کشور را که ناشی از عملکرد جریانات همسویتان می‌باشد گردن بگیرید.

بررسی کارنامه چهل ساله انقلاب پرافتخار گواه آنست که هر جا مطابق اصول مدیریت کلان نظام حرکت صورت گرفت نتیجه‌ای جز عزت و سربلندی حاصل نشد، ولی آسیب‌ها و مشکلات آنجا نمایان شد که سلایق مجریان امور کشور، آن‌ها را از اجرای اصول منحرف ساخت.

با کدام معیاری از اخلاق و انصاف، نتایج کج روی‌های همفکرانتان را از رهبر فرزانه انقلاب مطالبه می‌نمایید که قانونا هیچ مسوولیتی در مسائل اقتصادی کشور ندارد؟! زبان انصاف ندارید لااقل بی انصاف نباشید! فرار رو به جلو برای هیچ انسانی عایدی نداشته که برای شما داشته باشد، این تذهبون؟!

برای آسیب زدن به خیمه انقلاب هر بار از دری وارد شدن عاقبتی نخواهد داشت جز آنکه آیندگان و خوانندگان تاریخ شما را به فتنه انگیزی خواهند شناخت، یک بار فتنه ۷۸ را رقم زدید نتیجه را دیدید، ۸۸ از دری دیگر وارد شدید باز هم نتیجه را دیدید، این بار بر چه موجی سوار شدید و به کجا می‌تازید؟!

اساتید و کارکنان بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی مهدیشهر محکومیت این اقدام اغواگرانه شما را کمترین و ناچیزترین وظیفه خود می‌داند و قطعا در مقابل عبور از خط قرمز‌ها کوتاه نخواهند آمد. خداوند عاقبت همه ما را ختم به خیر بگرداند و تا آخرین لحظه حیات زیر پرچم ولایت محفوظ دارد.

 

بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهدیشهر

انتهای پیام/

منبع: روابط عمومی بسیج اساتید استان سمنان

ارسال نظرات