در بازدید اصحاب رسانه از واحد تولید آب معدنی عنوان شد:

رونق تولید در گرو توجه مسئولین به واحدهای تولیدی است

مدیرعامل کارخانه آب معدنی در جمع اصحاب رسانه خواستار توجه بیشتر مسئولان استانی به مشکلات واحدهای تولیدی برای تحقق شعار جهش تولید شد.
کد خبر: ۹۲۵۴۵۰۴
|
۱۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۱

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ همزمان با سال جهش تولید و در راستای آشنایی بیشتر با وضعیت و مشکلات تولید کنندگان، اصحاب رسانه به همت سازمان بسیج رسانه سپاه قمربنی هاشم علیه السلام از کارخانه تولید آب معدنی قله در شهرکرد بازدید کردند.

مدیر عامل کارخانه آب معدنی در این دیدار گفت: در امر جهش تولید امسال تصمیم گرفتیم با کمک مهندسین فعال و دلسوز خط های جدید تولید را راه اندازی کنیم و محصولات جدید را وارد بازار نماییم.

مهندس حسن مختاری از تلاش برای صادرات محصولات متنوع در زمینه آب معدنی به کشورهای همسایه خبر داد و افزود: اینجا غیر از تنوع  محصولی از نظر بطری و شکل و شمائل آن، در تلاش هستیم آب اکسیژن دار که همان آب گازدار است را به محصولاتمان اضافه کرده باشیم و در این راستا بتوانیم اشتغال را بالاببریم.

وی با اشاره به برخی مشکلات بین المللی، مشکلات خاص استانی را مهم تر دانست و بازدید مدیران و مسئولان استانی ازجمله استاندار، فرماندار، نمایندگان مجلس و ادارات کار، صنعت و معدن و تجارت،  از واحدهای تولیدی و دستور برای رفع مشکلات آنها را خواسته اصلی تولید کنندگان برشمرد.

مختاری، گفت: بازدید مسئولان از واحدهای تولیدی را مایه دلگرمی کارگران و کارفرمایان دانست و در ادامه جاده دسترسی به کارخانه را مایه خجالت برشمرد و با تأکید بر ضرورت ساماندهی کاروانسراههای نگهداری و فروش دام در مسیر، آسفالت جاده، جلوگیری از انباشت زباله و نخاله های ساختمانی در مسیر، کم ترین کاری است که می شود انجام داد.

مدیر عامل این کارخانه تولیدی، تصریح کرد: قطعی برق ناگهانی یکی از بزرگ ترین مشکلات واحد تولید صنعتی به شمار می رود که باعث بروز خسارت های زیادی می شود.

وی اصحاب رسانه را زبان گویای جامعه دانست و از آنها خواست مطالبه گری کنند و خواسته های تولید کنندگان را در راستای تحقق جهش تولید و بهبود وضعیت اقتصادی کشور به گوش مسئولان برسانند.

مسئول سازمان بسیج رسانه نیز در این دیدار، با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی طی چندسال گذشته پیرامون اهمیت تولید، خاطرنشان کرد: اقشار مختلف جامعه وظیفه دارند به نوعی در راستای تحقق فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی تحرک داشته و کار مؤثر انجام دهند.

سرهنگ پاسدار البرز للگانی افزود: یکی از اقشاری که در جامعه بسیار مؤثر است و می تواند کلیدی عمل کند، اصحاب رسانه می باشد که در جهت رونق تولید و جهش تولید نیز نقش اساسی را می تواند داشته باشد.

وی گفت: اگر مراحل تولید را بررسی کنیم از زمان اخذ مجوز تا زمان ارائه محصول در همه این مراحل رسانه ها نقش دارند، در بحث تولید نیز مراکز تولیدی ما بخاطر مشکلاتی که الان کشوربا آنها گریبانگیر است، رسانه ها در این قسمت نیز می توانند کمک های بسیار بزرگی به  تولید داشته باشند.

للگانی، بحث تبلیغ محصولات تولیدی داخل را یکی دیگر از رویکردهای اصحاب رسانه دانست و خاطرنشان کرد: در راستای تحقق فرمایشات حضرت آقا و تحقق شعار سال در قرارگاه رسانه ای جهش تولید بازدیدهای مستمر از مراکز تولیدی استان را در دستور کار داریم تا خدمت تولید کنندگان استان برسیم و از نزدیک اصحاب رسانه مراحل تولید را مشاهده کنند و مشکلات و موانع تولید را از زبان خود تولید کنندگان بشنوند و آنها نیز از مدیران استانی به صورت جدی مطالبه کنند.

مسئول بسیج رسانه سپاه قمربنی هاشم علیه السلام، پاسخگویی مسئولان به مطالبه گری اصحاب رسانه را از اهداف بازدید خبرنگاران از واحدهای تولیدی دانست و گفت: اصحاب رسانه بسیجی بدون دریافت هیچ گونه هزینه ای در جهت مطالبه گری بخش تولید و تبلیغ محصولات ایرانی پیشقدم شده اند.

گفتنی است؛ در این بازدید مسئول سازمان بسیج رسانه سپاه قمربنی هاشم علیه السلام و مسئول سازمان بسیج مهندسین صنعتی سپاه استان چهارمحال و بختیاری، اصحاب رسانه بسیجی را همراهی کردند.

ارسال نظرات