سرهنگ علی خالقیان گفت: انقلاب اسلامی همچنان استوار و پابرجا در مسیر خود در حال حرکت است.
کد خبر: ۹۲۵۴۶۱۷
|
۱۵ تير ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، سرهنگ پاسدار علی خالقیان معاون هماهنگ کننده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در برنامه توجیهی- امنیتی گردان قرارگاه ستاد سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با بیان اینکه دشمن بعد از فتنه 77 و 88 به دنبال براندازی نظام و انقلاب اسلامی بود گفت: انقلاب اسلامی همچنان استوار و پابرجا در مسیر خود در حال حرکت است.

وی با بیان اینکه دشمن همواره در برنامه ها و نقشه های خود با شکست رو به رو شده است تصریح کرد: مردم ایران همواره پشت نظام و انقلاب اسلامی ایستاده اند و این مهم همواره باعث براندازی و شکست نقشه های دشمنان شده است.

سرهنگ خالقیان با بیان اینکه دشمن از اختلافات داخلی ما سو استفاده می‌کند گفت: دشمن در سال های اخیر با به وجود آوردن تحریم های گوناگون و ایجاد تجمعات به دنبال عملیاتی کردن نقشه های شوم خود بود ولی بازهم در این مورد با شکست مواجه شد.

معاون هماهنگ کننده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با بیان اینکه وظیفه پاسداران حفظ و حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی و ایجاد امنیت برای مردم است بیان کرد: دشمن در فضای مجازی به دنبال تشویش اذهان عمومی است که مردم باید در این زمینه همواره هوشیار باشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها