سرپرست فرمانداری بافق:

هر کس دل در گرو نظام، ولایت فقیه و آرمان شهدا دارد، بسیجی است

شاه حسینی با اشاره به اینکه عده‌ای تنگ نظر قصد سیاسی و جناحی کردن بسیج را دارند، تاکید کرد: هر کس دل در گرو نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، ولایت فقیه و آرمان شهدا دارد، بسیجی است.
کد خبر: ۹۲۵۴۶۲۴
|
۱۶ تير ۱۳۹۹ - ۰۶:۰۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بافق: شاه حسینی سرپرست فرمانداری بافق در مراسم مراسم تکریم و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان با بیان اینکه امام خمینی (ره) یادگاران بی نظیری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بر جای گذاشت و بهترین آن نهاد مقدس بسیج است، اظهار کرد: بسیج لشکر مخلص خداست، بسیج شجره طیبه است، جمله امام خمینی (ره) که فرمودند: ((اگر سپاه نبود کشور نبود)) را امروز متوجه می‌شویم.

وی با اشاره به اینکه عده‌ای تنگ نظر قصد سیاسی و جناحی کردن بسیج را دارند، تاکید کرد: هر کس دل در گرو نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، ولایت فقیه و آرمان شهدا دارد، بسیجی است.

شاه حسینی سرهنگ صادقی را از پاسداران فرهیخته، متواضع، کاردان، اهل تعامل، ولایتمدار و پرکار معرفی کرد و ضمن تقدیر از زحمات، آرزوی موفقیت و سلامتی برای وی کرد و برای سرهنگ نصیری نیز آرزوی موفقیت نمود و امیدوار شد حضور وی منشاء خیر و برکت باشد و شاهد وحدت و صمیمیت بین سپاه و مجموعه‌های شهرستان باشیم.
ارسال نظرات