خبرهای داغ:

بستری بودن 428بیمارکرونایی در کرمانشاه

مسئول روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: 428 بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان های استان بستری هستند که 28 نفر از این تعداد تحت مراقبت های شدید درمانی هستند.
کد خبر: ۹۲۵۴۶۴۴
|
۱۵ تير ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۱

دکتر  محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج از کرمانشاه در خصوص آخرین وضعیت مبتلایان به کرونا در استان، اظهار داشت: از ساعت 15 بعدازظهر روز گذشته تا 9 صبح امروز، 31 بیمار از بیمارستان‌های استان ترخیص شدند و 89 بیمار جدید در بیمارستان‌ها بستری شدند.

وی تعداد بیماران بستری در بیمارستان های استان را 428 نفر اعلام کرد و افزود: 14 نفر از این تعداد در بخش ایزوله، 168 نفر در بخش‌های عادی و 46 نفر در بخش ویژه بستری هستند و 28 نفر هم تحت مراقبت شدید قرار دارند.

مسئول  روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با بیان اینکه تاکنون 6 هزار و 978 نفر با بهبودی از بیمارستان ترخیص شده‌اند، اضافه کرد: استفاده از ماسک، شست‌وشوی دست‌ها به طور مرتب و رعایت فاصله فیزیکی را باید به عنوان سه اصل مهم در روال عادی زندگی ما جاری شود.

وی در خصوص قرنطینه بیمار مبتلا به کرونا، گفت: پس از اینکه علائم (تب، لرز، درد اندام‌ها، تمایل به خواب و...) در فردی ایجاد شد بدون مراجعه به مراکز 16 ساعته برای گرفتن تست(چون که تست گرفتن هدفمند شده و از افراد بالای 60 سال و بیماران زمینه‌ای گرفته می‌شود) با شروع قرنطینه در منزل در اتاقی خود را ایزوله کند.

محمدی تصریح کرد: بعد از گذشت 14 روز با مشاهده علائم بهبود می‌تواند از قرنطینه خارج شود چون که بدن در مقابل این ویروس پادتن ایجاد کرده است.

ارسال نظرات