خبرهای داغ:
نشست ستاد مبارزه با ویروس کرونا شهرستان پاوه با حضور فرماندار و مسئولین شورای اداری در پاوه برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۵۴۶۷۹
|
۱۷ تير ۱۳۹۹ - ۰۷:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از پاوه  فرماندار پاوه اظهار داشت : مقررگردید بخشداران تابعه شهرستان مصوبات ستاد ملی مدیریت کرونا را کما فی السابق به صورت جدی و قاطع در دستور کار خود قرار دهند.

وی بیان داشت : از یوم جاری (پانزدهم تیرماه نود و نه ) استفاده از ماسک برای کارکنان و مراجعه کنندگان به ادارات و نهادهای دولتی و عمومی الزامی گردیده مدیران در صورت مشاهده ی عدم استفاده از ماسک توسط کارمندان یا مراجعین از ورود این افراد به داخل ادارات جداً خودداری نموده از ارائه ی خدمات به آنها ممانعت گردد .

وی اظهار داشت: اداره  صمت شهرستان بصورت کتبی به کلیه مدیران واحدهای صنفی و فروشگاهها و اماکن توزیعی ، تولیدی و خدماتی سطح شهرستان  اعلام نماید که از تاریخ یوم جاری برای خود و تمامی افراد شاغل خود در واحد مربوطه ماسک تهیه نموده و توجیه شوند که تا ده روز آینده بصورت مستمر از ماسک استفاده نمایند هم چنین لازم است از طریق نصب تابلو در جلو واحدهای مربوطه بصورتی که در دید مشتری باشد به مشتریان اعلام گردد از ورود بدون ماسک آنها ممانعت به عمل خواهد آمد و در این خصوص به جد عمل نمایند اداره ی صمت موظف است بصورت روزانه و از طریق واحدهای بازرسی و نظارت بر حسن انجام این مصوبه نظارت کامل داشته باشد .

وی گفت:  مقرر گردید برگزاری هر گونه مراسم های اجتماعی اعم از مذهبی ، فرهنگی و.... در سطح شهرستان ممنوع شده و بخشداران و شهرداران تابعه نیز بر ضرورت اجرای این مصوبه اهتمام جد نمایند .

 

 

ارسال نظرات