نماینده بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بستک:

انقلاب اسلامی را با نام شهدا می شناسند

نماینده بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بستک گفت: هر کجا نام باشکوه انقلاب اسلامی به میان آید، آن را با نام شهدایش می شناسند.
کد خبر: ۹۲۵۴۷۴۳
|
۱۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان ، عبدالله انصاری نماینده بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بستک ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، هشت سال دفاع مقدس و ۱۲ تیر اظهار کرد: اعتقادات قوی و ایمان راسخ در وجود شهدا و ایثارگران بود که با دستان خالی مقابل دشمن ایستادند.

وی افزود: به مناسبت دهه کرامت و سالروز شهدای پرواز ۶۵۵ با حضور مسئولان شهرستان، در چند روز متوالی با خانواده شهیدان «جمعه احمدی»، «محمد مباشری»، «اسماعیل لطفی»، «احمد زارعی زاده»، «منیره قاسمی»، «محمد عقیل بهزادی»، «عبدالرحمان درساره»، «محمود سمیعی پور»، «محمد نورشاکری»، «فخرالدین فلک نازی»، «محمد، فاطمه، فرهاد، فرید کارگزاری» و « خیرالنساء محمد کلی» دیدار شد.

نماینده بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بستک دیدار، تجلیل و دلجویی از ایثارگران را جزء رسالت های ویژه مسئولان دانست و گفت: باید رفتار و منش شهداء را در مسیر زندگی خود به عنوان الگو قرار دهیم.

انصاری ادامه داد: همان گونه که شهدا بی منت از این نظام و انقلاب پاسداری کردند، ما نیز وظیفه داریم بدون هیچ چشم داشتی به خانواده های آنها خدمت کنیم.

وی با بیان اینکه طرح سپاس به عنوان تکریم از خانواده شهدا، جانبازان و آزادگان فرصت مناسبی برای قدردانی، بررسی و حل مشکلات این عزیزان است افزود: هر کجا نام باشکوه انقلاب اسلامی به میان آید، آن را با نام شهدایش می شناسند.

گفتنی است شهرستان بستک در ۲۲۰ کیلومتری بندرعباس واقع شده و ۳۱ شهید، ۲۳ جانباز و آزاده تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده است.

ارسال نظرات