خبرهای داغ:
همزمان با هفته عفاف وحجاب:

همایش نخبگان بسیج توسط بسیج جامعه زنان ناحیه مقاومت بسیج فلاورجان برگزارمی شود

حجاب یعنی پوشش؛ خداوند در قرآن کریم از مردان و زنان خواسته است که پوشش داشته باشند و حیا پیشه کنند پوشش برای زنان از اهمیت ویژه ای برخوردار است و کسانی که حجابشان را رعایت می کنند، نمی گذارند جامعه با بی حجابی و بد حجابی به بیراهه برود. شخصیت هر انسان را لباسی که بر تن دارد، نمایان می کند. چه بسا انسان لباسی بپوشد که تنگ و مجذوب باشد و قسمت هایی از بدنش را نمایان و شخصیت او را تخریب کند.
کد خبر: ۹۲۵۴۷۴۹
|
۱۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج فلاورجان؛خواهر شریف پور مسئول بسیج جامعه زنان به مناسبت هفته ملی عفاف و حجاب گفت: همایش عفاف و حجاب در پنج حوزه خواهر ناحیه برگزار می شود.

وی با اشاره به کلمه حجاب گفت : حجاب یعنی پوشش؛ خداوند در قرآن کریم از مردان و زنان خواسته است که پوشش داشته باشند و حیا پیشه کنند پوشش برای زنان از اهمیت ویژه ای برخوردار است و کسانی که حجابشان را رعایت می کنند، نمی گذارند جامعه با بی حجابی و بد حجابی به بیراهه برود. شخصیت هر انسان را لباسی که بر تن دارد، نمایان می کند. چه بسا انسان لباسی بپوشد که تنگ و مجذوب باشد و قسمت هایی از بدنش را نمایان و شخصیت او را تخریب کند.

مسئول بسیج جامعه زنان ناحیه مقاومت بسیج فلاورجان افزود:حجاب زینتی برای مردان و زنان می باشد تا ارزش های انسانی آن ها حفظ و عفت و حیا در وجودشان پر رنگ تر شود. حجاب پیوند محکم و استواری است که هرچه حیا بیشتر باشد حجاب محکم و استوار است و هر چه حیا کم تر باشد حجاب نیز کم تر و کم تر خواهد شد تا بر روح و شخصیت انسان نیز تاثیر خود را نمایان کند. حجاب، احترام به حرمت های الهی است و چادر حجاب برتر پله ی بلندی است به سمت یکتا معشوق عالم، یعنی خدای مهربان.

خواهر شریف پور افزود:هدف از این همایش این است که ما بتوانیم فرهنگ عفاف و حجاب را در جامعه مطرح نماییم و این حرکت با رعایت پروتکل های بهداشتی توسط بانوان محجبه و بسیجی انجام می شود و باحضور خواهران و همکاری کلیه ادارات شهرستان و با محوریت سپاه در سطح شهرستان برگزار می گردد.

وی به طرز حجاب و لباس پوشیدن در جامعه اشاره کرد و تصریح کرد: متاسفانه وضع پوشیدن لباس خواهران در جامعه بسیار نامناسب است که از لباسهای تنگ و بدن نما استفاده می کنند که این معضل بزرگ برای جامعه است و ما باید بهترین الگوی عفاف و حجاب برای زنان را حضرت فاطمه (س) قرار دهیم و بتوانیم با این همایش فرهنگ غلط غرب را از جامعه دورکنیم.

ایشان در پایان به برنامه های بسیج جامعه زنان اشاره نمود واذعان داشت: دیدار با خانواده شهدای امنیت ، شهدای مدافع حرم ، دیدار با پرستاران ، سنگرسازان حریم سلامت ، روایت فتح دانشجویی بر سر قبور شهدای گمنام دانشگاه آزاد واحد فلاورجان و همایش نخبگان بسیجی از برنامه های هفته عفاف وحجاب این ناحیه می باشد.

 

ارسال نظرات