خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری خراسان جنوبی مطرح کرد

استفاده از ظرفیت مراکز علمی در راستای منویات رهبر معظم انقلاب

مسئول بسیج علمی، پژوهشی و فناوری خراسان جنوبی گفت: سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری تلاش می کند با استفاده از ظرفیت های مراکز علمی در راستای منویات رهبر معظم انقلاب گام های موثری بردارد.
کد خبر: ۹۲۵۴۸۱۵
|
۱۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، مرتضی عظیمی فر مسئول سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری خراسان جنوبی گفت: اسلام بر یادگیری علوم تاکید و سفارش های فراوانی دارد.

وی با اشاره با تاکیدات فراوان رهبر معظم انقلاب در پرداختن به علم و فناوری، اظهار داشت: این موضوع از اهداف ما در زمینه علم، پژوهش و فناوری است و موجب شده، بتوانیم با مراکز علمی استان تعلاملات سازنده ای برقرار کنیم.

عظیمی فرد با بیان اینکه تعامل با مراکز علمی موجب افزایش توان علمی شده و از موازی کاری جلوگیری می‌کند، گفت: بسیج علمی، پژوهشی و فناوری به دنبال این است که بتواند با استفاده از ظرفیت‌های علمی در راستای منویات رهبر معظم انقلاب گام‌های موثری بردارد.

مسئول بسیج علمی، پژوهشی و فناوری خراسان جنوبی ادامه داد: با تبدیل ایده‌های مخترعین و مبتکرین به محصول، می توان گام بزرگی را در این زمینه برداشت.

عظیمی فر با اشاره به تفاهم نامه‌های بسیج علمی، پژوهشی و فناوری با مراکز علمی، دانشگاهی و تخصصی خراسان جنوبی، افزود: این تفاهم نامه‌ها با هدف فعالیت بیشتر در زمینه‌های علمی، فناوری و پژوهشی، استفاده از توان و ظرفیت‌های علمی استان منعقد می شود.

انتهای پیام/
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها