معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان گفت: اسماعیل میرغضنفری به‌عنوان فرماندار جدید شهرستان بندرانزلی و عباس قلی‌زاده فرماندار جدید شهرستان رودبار منصوب شدند.
کد خبر: ۹۲۵۴۸۳۱
|
۱۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، محمود قاسم‌نژاد امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به انتصاب دو فرماندار در استان گیلان اظهار داشت: اسماعیل میرغضنفری به‌عنوان فرماندار جدید شهرستان بندرانزلی و عباس قلی‌زاده به‌عنوان فرماندار جدید شهرستان رودبار منصوب شدند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان با بیان اینکه در روزهای آتی فرماندار شهرستان رودبار طی مراسمی معرفی خواهد شد بیان کرد: در سوابق کاری میرغضنفری بخشدار عمارلو، بخشدار مرکزی رودبار، نماینده استاندار گیلان در کمیسیون ماده 99 و فرماندار رودبار و فرماندار لاهیجان دیده می‌شود.

وی بخشی دیگر از سوابق فرماندار جدید شهرستان بندرانزلی را مورد اشاره قرار داد و خاطرنشان کرد: میرغضنفری معاونت سیاسی اجتماعی فرمانداری شهرستان رودبار، مسئول گروه بازرسان فرمانداری‌های گیلان و عضو دبیرخانه شورای اداری استان گیلان را در سوابق کاری خود دارد.

قاسم‌نژاد به سوابق کاری قلی‌زاده فرماندار جدید شهرستان رودبار اشاره کرد و بیان داشت: وی پیش از این مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری گیلان بود که قرار است از این پس به‌عنوان فرماندار رودبار خدمت کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان با تاکید بر اینکه در حال حاضر گزینه‌ای برای فرمانداری شهرستان لاهیجان مشخص نشده است عنوان کرد: برای تعیین فرماندار شهرستان لاهیجان در حال بررسی گزینه‌های مختلف هستیم تا در نهایت شخص مناسبی را برای این پست معرفی کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات