خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود گفت: تحقق عدالت اجتماعی موضوعی مهم و مطالبه‌ای مردمی است.
کد خبر: ۹۲۵۴۸۵۲
|
۱۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سرهنگ پاسدار محمد خوش‌قدم در دیدار با رئیس دادگستری شهرستان شاهرود، با تقدیر از فعالیت دادگستری شهرستان شاهرود اظهار کرد: موضوع عدالت که دستگاه قضا پیگیر است، موضوعی مهم و مطالبه‌ای مردمی است و اسلام در این راستا بسیار تأکید دارد.
روح‌الله اسماعیلیان، رئیس دادگستری شهرستان شاهرود نیز با تأکید بر اینکه تلاش دادگستری در بحث ایجاد امنیت و عدالت در جامعه است، از همراهی نیرو‌های مسلح به‌ویژه سپاه در این راستا تشکر کرد.
وی افزود: انتظاری نیست که نگاه مثبت و سفیدی از دادگستری باشد؛ چراکه همیشه عده‌ای در دادگستری ممکن است به نفع آن‌ها تصمیم‌گیری نشود؛ اما امید و اعتمادی نسبت به قوه قضاییه در مردم به وجود آمده است.
رئیس دادگستری شهرستان شاهرود تأکید کرد: امید و اعتماد مردم به نظام با عملکرد ما مسؤولان ایجاد می‌شود و این عملکرد مهم بوده و در دوره جدید قوه قضاییه نکته مثبت است؛ امیدواریم بتوانیم با عملکرد خود کاری انجام دهیم که اعتماد مردم از بین نرود.
وی با بیان اینکه همه ما در یک جبهه هستیم و تلاش می‌کنیم، گفت: همه ما دغدغه نظام را داریم و اینکه مردم را به نظام امیدوار کنیم و باید این مهم را تحقق بخشیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها