مسئول توسعه فوتبال پایه کشور به منظور انعقاد قرارداد مربیگری از مدرسه فوتبال مجموعه ورزشی کانون شهید سبحانی سپاه ناحیه امام حسین (ع) بازدید کرد.
کد خبر: ۹۲۵۴۸۵۹
|
۱۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج،  دکتر نکیسا در گفت و گو با خبرنگار بسیج در بازدید از مدرسه فوتبال کانون شهید سبحانی با بیان ابراز خرسندی برپایی مدرسه فوتبال در شهر کرج به همت این کانون، اظهار داشت: محیط بسیج برای نوجوانان بسیار جذاب است و ما با پرداختن به امرمعروف" ورزش"، می توانیم جذابیت بیشتری برای نوجوانان ایجاد کنیم.

وی مجموعه های ورزشی بسیج را محیطی امن و سالم برای تربیت استعدادهای ورزشی نوجوانان دانست، تاکید کرد: خانواده ها با آرامش و اطمینان خاطر کامل فرزندانشان را به مجموعه ها می سپارند که علاوه بر پرورش استعدادهای ورزشی از جنبه های تربیتی و معنوی نیز به تکامل برسند. 

وی مصون سازی نوجوانان در برابر انحرافات فکری و عقیدتی را منوط به انجام مستمر فعالیت های ورزشی به همراه کار تربیتی و اخلاقی دانست، ابراز کرد: ما تصمیم داریم در محیطی جذاب، شاد و تخصصی به این هدف مقدس دست پیدا کنیم.

مسئول توسعه پایدار فوتبال پایه کشور در پایان خاطر نشان کرد: برای من مایه مباهات و افتخار است، در محیطی که قهرمانان اصلی کشور یعنی شهداء گمنام حضور دارند به فرزندان میهن اسلامی خدمت کنم.

ارسال نظرات