خبرهای داغ:

کشف چندین اصله درخت تاغ ممنوع القطع از یک خودرو در شاهرود

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان شاهرود از کشف چندین اصله درخت تاغ ممنوع القطع از یک خودرو در پناهگاه حیات وحش خوشییلاق این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۲۵۴۸۷۴
|
۱۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۶
کشف چندین اصله درخت تاغ ممنوع القطع از یک خودرو در شاهرودبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، علی اکبر قربانلو اظهار کرد: مامورین یگان حفاظت گارد محیط زیست پناهگاه حیات وحش خوشییلاق شاهرود با همکاری عوامل کلانتری کلاته خیج، با گذاشتن کمین و تعقیب خودروی حامل درخت تاغ توانستند خودرو مذکور را جلب و چندین اصله درخت تاغ که ممنوع القطع میباشد را کشف کنند.
وی افزود: این فرد که سابقه دار نیز است این درختان را جهت فروش حمل کرده بود که با هماهنگی با قاضی پرونده، خودرو با بار تاغ تحویل اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شاهرود میگردد.
رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان شاهرود گفت: با توجه به اینکه چندین هکتار از مراتع حومه روستا‌های جیلان، مزج و کلاته‌های شرقی میامی توسط ادارات منابع طبیعی و آبخیزداری شاهرود و میامی تاغ کاری شده و با مشکلات و سختی‌های فراوان تاغ کاری به ثمر رسیده لازم است مردم از اینگونه تاغ کاری‌ها حفاظت و نگه داری نمایند و در صورت هر گونه تخلفی مبنی بر ریشه کن کردن اینگونه تاغ کاریها، سریعاً به مامورین منابع طبیعی و محیط زیست و نیروی انتظامی گزارش نمایند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار