خبرهای داغ:
به همت کانون بسیج مداحان و مدیران هیأت مذهبی شهرستان، جمعی از پیرغلامان حسینی و مداحان بسیجی شاهرود با فرمانده سپاه ناحیه شاهرود دیدار و گفتگو کردند.
کد خبر: ۹۲۵۴۹۰۰
|
۱۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، به همت کانون بسیج مداحان و مدیران هیأت مذهبی شهرستان، جمعی از پیرغلامان حسینی و مداحان بسیجی شاهرود با فرمانده سپاه ناحیه شاهرود دیدار و گفتگو کردند.
در این دیدار که معاون تشکل‌های دینی و مذهبی اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان، مسئول کانون مداحان استان سمنان و شهرستان شاهرود حضور داشتند، در راستای تعامل و هم افزایی در برنامه‌ها و مناسبت‌ها بحث و تبادل نظر شد.
سرهنگ پاسدار محمد خوشقدم فرمانده سپاه ناحیه شاهرود در این دیدار با تجلیل از جامعه مداحان در راستای تحقق اهداف انقلاب اسلامی و ترویج فرهنگ علوی و فاطمی در جامعه به نقش و حضور اثرگذار پیشکسوتان در راستای فرهنگ‌سازی جامعه تاکید کرد و بر حضور پیشکسوتان در کنار جوانان در این عرصه تصریح کرد.
وی بر حمایت از جامعه مداحان تاکید کرد و بر توجه به این قشر در راستای تحقق برنامه‌های فرهنگی معنوی در شهرستان تاکید نمود.
در این نشست مسئولین حاضر به بیان دیدگاه‌ها و برنامه‌های جامعه مداحان شهرستان پرداخته و بر حمایت بسیج و سپاه از این قشر در راستای تحقق اهداف تعریف شده تاکید کردند.
علی احمدی مسئول کانون بسیج مداحان و مدیران هیأت مذهبی شهرستان شاهرود نیز گزارشی از فعالیت‌های این کانون ارائه کرد و خواستار توجه بیشتر به این قشر اثرگذار جامعه شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها