خبرهای داغ:
مهدی میرجلیلی، از راه اندازی پایگاه های استعداد یابی ورزش بسیج در سراسر کشور در راستای تقویت ورزش و ارتقاء سلامتی جامعه خبر داد.
کد خبر: ۹۲۵۴۹۰۱
|
۱۷ تير ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلپایگان،در افتتاحیه خانه استعدادیابی کاراته  بسیج استان به مرکزیت گلپایگان که با حضور رئیس سازمان ورزش بسیج و رئیس هیئت کاراته بسیج و سپاه و سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان برگزار شد،مهدی میر جلیلی ریاست سازمان ورزش بسیج کشور، خدمت صادقانه و بدون منت به مردم را وظیفه بسیج دانست و گفت:ایجاد بستر مناسب  برای اقشار مختلف مردم به ویژه جوانان در ورزش، یک ماموریت مهم  و ذاتی است.

ریاست سازمان ورزش بسیج کشور ،تقویت ، توسعه و پشتیبانی از برنامه های ورزشی را در راستای  گسترش ورزش های همگانی و قهرمانی لازم برشمرد و گفت: راه اندازی پایگاه های  استعداد یابی بسیج در سراسر کشور در شاخه های مختلف ورزشی در راستای تقویت ورزش و ارتقاء سلامتی جامعه  در دستور کار است.

مهدی میرجلیلی، رشته کاراته را یک از جذابترین رشته های ورزشی مورد علاقه جوانان و نوجوانان ذکر کرد  و اظهار داشت:این جذابیت می تواند موجبات تربیت نسل جوان شاداب و سرزنده در تراز انقلاب اسلامی را همراه با تعلیم فنون ورزشی ایجاد کند که نتیجه آن تربیت و  تهذیب نفس نسل های چهارم و پنجم انقلاب خواهد شد.

ریاست سازمان ورزش بسیج کشور، تحقق منویات مقام معظم رهبری در امر ورزش را یک راهبرد کلان در اقدامات سازمان ورزش بسیج مستضعفین بیان نمود .

سردار دکتر ابوالحسنی رئیس هیئت کاراته بسیج و سپاه کشور نیز در آیین افتتاح پرداختن به مقوله ورزش و گسترش ورزش در عموم جامعه را  نسخه شفا بخش در جهت مقابله با کاهش آسب های اجتماعی بیان نمودند که در بالا بردن سطح سلامت جامعه تاثیر مستقیم دارد .

در این مراسم خانه استعدادیابی کاراته اصفهان به مرکزیت گلپایگان واقع در مجتمع بعثت واقع در خیابان آیت الله طالقانی به دست پر برکت پدر شهید صافی افتتاح شد.

ارسال نظرات