مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی:
مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی با اشاره به برنامه های گرامیداشت چهل سالگی دفاع مقدس گفت: بیش از یک هزار برنامه که عمدتا با توجه به شرایط کرونایی محتوایی هستند برای گرامیداشت چهل سالگی دفاع مقدس در استان تدوین شده و امیدواریم بتوانیم با اجرای برنامه ها اثرگذاری مناسبی در راستای ترویج فرهنگ دفاع مقدس داشته باشیم.
کد خبر: ۹۲۵۴۹۱۵
|
۱۶ تير ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۴

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سرهنگ پاسدار غلامرضا کریمی مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی در سی و یکمین نشست گام دوم کنگره ملی نقش امام خمینی(ره) در دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی گفت: استفاده از ظرفیت های علمی، فرهنگی، هنری و اجتماعی در دستور کار ستاد گرامیداشت چهل سالگی هفته دفاع مقدس قرار گرفته که هدف این کار نشر و ترویج فرهنگ ارزشمند دفاع مقدس در داخل و خارج از کشور است.

وی افزود: استفاده از مشارکت های مردمی و نخبگان به خصوص خانواده های معظم شهدا در اجرای برنامه های چهل سالگی دفاع مقدس یک ضرورت مهم است که کلیه کمیته ها این مهم را در دستور کار خود قرار داده اند.

مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی اظهار داشت: یکی از سیاست های مهم ستاد گرامیداشت چهل سالگی دفاع مقدس توجه به کیفیت و اثربخشی برنامه ها است. در این راستا استفاده از ظرفیت گسترده فضای مجازی و رسانه ها را در دستور کار قرار دادیم.

وی با بیان اینکه یکی از اولویت های ما در کارهای دفاع مقدس باید ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه باشد،گفت: بزرگترین دستاوردهای امروز ما برآمده از روحیه فرهنگ جهاد و شهادت است.

کریمی تاکید کرد: مهمترین کاری که می توان در جهت تقویت فرهنگ ایثار و شهادت انجام داد تولید محتوای جذاب و کاربردی برای جوانان و نوجوانان در حوزه دفاع مقدس است.

وی با اشاره به اینکه رویکرد کمیته های موجود در ستاد گرامیداشت چهل سالگی دفاع مقدس تولید محتوای مناسب است، افزود: باید از ظرفیت نخبگان در این زمینه به خوبی استفاده شود.

مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی در پایان خاطر نشان کرد: بیش از یک هزار برنامه که عمدتا با توجه به شرایط کرونایی محتوایی هستند برای گرامیداشت چهل سالگی دفاع مقدس در استان تدوین شده و امیدواریم بتوانیم با اجرای برنامه ها اثرگذاری مناسبی در راستای ترویج فرهنگ دفاع مقدس داشته باشیم.

انتهای پیام/ 

ارسال نظرات