خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی شهرستان ملایر در گفت‌وگو با «بسیج» خبر داد

دستگیری چهار سارق و کشف 14 فقره سرقت توسط پلیس ملایر

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از شناسائی و دستگیری چهار نفر سارق و کشف 14 فقره سرقت توسط مامورین یگان‌های اجرائی در شهرستان ملایر خبر داد.
کد خبر: ۹۲۵۴۹۳۶
|
۱۶ تير ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۶

دستگیری چهار سارق و کشف 14 فقره سرقت توسط پلیس ملایرسرهنگ محمدباقر سلگی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: در اجرای طرح مقابله با سارقان در نقاط از پیش تعیین شده با انجام 72 ساعت روز کار اطلاعاتی دقیق چهار نفر سارق شناسائی و توسط مامورین دستگیر شدند .

وی افزود: در همین ارتباط مامورین کلانتری 12 یک نفر سارق مغازه را شناسائی و قبل از اقدام به فرار دستگیر می‌کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر عنوان کرد: همچنین یک نفر سارق سابقه‌دار موتورسیکلت نیز شناسائی و ضمن دستگیری وی تعداد دو دستگاه موتورسیکلت کشف شد.

وی ابراز داشت: در ادامه نیز مأمورین یک نفر سارق داخل خودرو و کارگاه را در حین سرقت داخل خودرو شناسائی و بلافاصله نسبت به دستگیری وی اقدام می‌کنند.

سرهنگ سلگی افزود: مامورین کلانتری 13 نیز ضمن کشف یک دستگاه موتورسیکلت مسروقه و سه دستگاه خودروی مسروقه، تعداد دو نفر خریدار اموال مسروقه را دستگیر و مامورین پلیس آگاهی نیز یک نفر سارق اماکن خصوصی را دستگیر که نامبرده با انجام تحقیقات فنی و تخصصی به 10 فقره سرقت اعتراف کردند.

وی ضمن تقدیر از همکاری قاطعانه دستگاه قضائی در راستای برخورد قاطعانه با مجرمان، گفت: چتر امنیتی پلیس ملایر در سراسر شهرستان گسترده بوده و مجرمان توان فرار را از دست مجریان قانون را نخواهند داشت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات