فرمانده سپاه ناحیه حضرت عبدالعظیم(ع):

فضای مجازی شهرستان ری در ترویج تفکر انقلابی ضعیف عمل کرده است/ با افرادی که از ظرفیت رسانه برای کسب منافع شخصی استفاده می کنند برخورد قانونی می شود

فرمانده سپاه ناحیه حضرت عبدالعظیم(ع) در جلسه هم اندیشی با اعضای بسیج رسانه شهرستان ری، گفت: متاسفانه فعالیت رسانه های مجازی شهرستان ری در جهت ترویج تفکر انقلابی ضعیف و حداقلی است که باید این موضوع آسیب شناسی و در جهت ارتقاء فرهنگ ایثار و شهادت، تلاش شود.
کد خبر: ۹۲۵۴۹۴۹
|
۱۷ تير ۱۳۹۹ - ۰۰:۳۱

به گزارش سرویس سپاه تهران خبرگزاری بسیج، نشست هم اندیشی اعضای اندیشه ورز بسیج رسانه شهرستان ری با سرهنگ قنبری، فرمانده سپاه ناحیه حضرت عبدالعظیم (ع) برگزار شد. سرهنگ قنبری در گفتگو با اعضای بسیج رسانه شهرستان ری، با اشاره به وسعت و گستره فعالیت های بسیج، بر نقش رسانه ها در انعکاس خدمات این نهاد انقلابی تاکید کرد و گفت: سپاه فارغ از جناح بندی ها و گروه های سیاسی، براساس وظایف ذاتی خود تلاش می کند تا مشکلات و معضلات را در حوزه های مختلف اجتماعی، اقتصادی و ... برطرف کند و در این راه از کسانی که در جهت اقتدار نظام قلم می زنند و گام بر می دارند حمایت می کند. وی از مصطفی علی اکبری ، مسئول بسیج رسانه شهرستان ری خواست گزارشی کامل و مستند از فعالیت ها و خدمات رسانه های مختلف و فضای مجازی شهرستان تهیه کند تا در راستای رفع مشکلات و کاستی های این حوزه و تقویت توان رسانه ای شهرستان به منظور حفظ دستاوردهای نظام مساعدت نماید.

وی اذعان کرد: متاسفانه فعالیت رسانه های مجازی  شهرستان ری  در ترویج تفکر انقلابی ضعیف و حداقلی بوده است که باید آسیب شناسی شده و در جهت ارتقاء این حوزه و ارائه راه حل ها تلاش شود.وی با اظهار خرسندی از ترکیب نمایندگان رسانه های اثرگذار در مجموعه بسیج رسانه اظهار داشت: باید تلاش کنید در این جایگاه ماموریت های بسیج و خدمت رسانی به اقشار مردم بویژه قشر محروم و ضعیف جامعه را دنبال کنید. وی با اشاره به اهمیت رسانه در شرایط بد اقتصادی کشور و مشکلاتی که بر دوش مردم سنگینی می کند، از اصحاب رسانه خواست تا در جهت رفع مشکلات مردم گام بردارند. سرهنگ قنبری خاطر نشان کرد: هر کس از  ظرفیت و موقعیت رسانه برای کسب منافع شخصی استفاده کند باید با او برخورد قاطع و قانونی صورت بگیرد. در این جلسه اعضای بسیج رسانه شهرستان ری به بیان مشکلات و معضلات حوزه خبری شهرستان پرداختند.

ارسال نظرات