خبرهای داغ:
مدیرکل کمیته امداد استان قزوین:

اجازه نمی دهیم سفره نیازمندان کوچک شود

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین گفت: دشمن تلاش می کند در جنگ اقتصادی و با تحریم های سخت سفره مردم به خصوص محرومان را کوچک کند ولی با تکیه بر الطاف الهی و مشارکت مردمی اجازه نمی دهیم توطئه دشمن اجرائی شود.
کد خبر: ۹۲۵۴۹۹۰
|
۱۷ تير ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، مهرعلی حق گویان در نشست روسای ادارات اجرائی استان و کارشناسان حوزه مشارکت های مردمی که در نمازخانه اداره کل کمیته امداد استان قزوین برگزار شد، بیان کرد: معمولا در مباحث مدیریتی از حوزه های اداری و مالی به عنوان قلب تپنده سازمان یاد می کنند لکن در کمیته امداد به جهت مردمی بودن این نهادی باید گفت که حوزه مشارکت های مردمی قلب تپنده کمیته امداد است.

وی ادامه داد: کمیته امداد امام (ره) حلقه واسط بین مردم خیر و قشر نیازمن، کمک های مردمی را جمع آوری کرده و به دست مردم محروم و نیازمند می رساند و این موضوع اهمیت و جایگاه حوزه مشارکت های مردمی را نشان می دهد.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین اضافه کرد: امروز در جنگ اقتصادی که دشمن به راه انداخته نقش حوزه مشارکت های مردمی پر رنگ تر و برجسته تر است چراکه با مردمی شدن اعتبارات این نهاد و کاهش وابستگی به اعتبارات دولتی، نقش مشارکت های مردمی بیش از پیش برجسته می شود.

وی افزود: دشمن تلاش می کند در جنگ اقتصادی و با تحریم های سخت سفره مردم به خصوص محرومان را کوچک کند ولی با تکیه بر الطاف الهی و مشارکت مردمی اجازه نمی دهیم توطئه دشمن اجرائی شود.

حق گویان عنوان کرد: در حوزه مشارکت های مردمی اقدامات بسیار مناسبی برای خدمت به نیزمندان برداشته شده و نشان می دهد گه مردم در انفاق و نیکوکاری پای کار هستند و اگر به این ظرفیت ها به خوبی توجه شود و اطلاع رسانی از اقدامات انجام شده و نیازها ارائه شود، شاهد افزایش کمک های مردم و به تبع آن ارتقای خدمت رسانی به محرومان خواهیم بود.

وی تصریح کرد: یکی از ظرفیت های مناسب برای جذب مشارکت های مردمی، مراکز تولیدی و اقتصادی است که علیرغم تنگناهای اقتصادی، توان مناسبی برای کمک به محرومان دارند.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین گفت: نکته مهمی که در جذب مشارکت های مردمی وجود دارد این است که نباید در کمک های مردمی تنها به کمک مالی توجه شود بلکه از توان فکری و فنی مردم نیکوکار نیز نباید غافل شد.

وی یادآورشد: موضوع جذب مشارکت های مردمی در کمیته امداد امری حیاتی است چراکه این نهاد واسط بین فقرا و اغنیاء است و برای مشارکت در نیکوکاری کد دستوری #۰۲۸۸۸۷۷ به صورت شبانه روزی آماده دریافت کمک های مردمی است.

1004/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها