خبرهای داغ:
در راستای مسئولیت های اجتماعی صورت گرفت:

انعقاد تفاهم نامه همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره ) و شرکت گاز استان قزوین

تقدیر و تشکر از حامیان طرح اکرام ایتام شرکت گاز استان قزوین با حضور مهرعلی حق گویان مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان و علی اصغر کشاورز مدیرشهرستان قزوین و مدیر عامل شرکت گاز استان قزوین با انجام فاصله گذاری اجتماعی و رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۵۵۰۰۵
|
۱۷ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۰

 به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، اسماعیل مفرد بوشهری ضمن بیان اینکه در راستای انجام مسئولیت های اجتماعی حمایت از خانواده های نیازمند به عنوان یکی از الویت های این شرکت می باشد اظهار کرد: در زمینه کمک های سازمانی در سال گذشته برای 463 مددجوی کمیته امداد به صورت رایگان اشتراک پذیری انجام شد و در زمینه فردی نیز پرسنل این شرکت با مشارکت خود در طرح های مختلف کمیته امداد و برنامه های حمایتی مختلف مانند همدلی مومنانه و کمک به آسیب دیدگان حوادث غیر مترقبه همچون سیل ، زلزله و... همواره پیشگام بوده اند.

وی همچنین در ادامه افزود جهت ایجاد اشتغال و توانمند سازی خانواده های مددجو الویت جذب نیروهای پیمانکاری این شرکت تا کنون از فرزندان مددجوی کمیته امداد بوده است.

در ادامه مهندس حقگویان ضمن تقدیر و تشکر از مدیرعامل و مجموعه شرکت گاز استان قزوین که همواره یار و یاور مددجویان کمیته امداد بوده اند بیان نمود هدف از برگزاری همایشهای تجلیل از حامیان نشر و گسترش فرهنگ انفاق و احسان و نیکو کاری می باشد.

حق گویان گفت: کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین دارای 31هزار خانوار مددجو و 60هزار نفر مستمری بگیر تحت پوشش می باشد که از الویت های این نهاد موضوع ایجاد اشتغال و ارجحیت سیاست توانمندسازی بر سیاست تواندهی یعنی کمیته امداد امام (ره) تنها به دنبال تأمین معاش مددجو نیست و ما در این نهاد تلاش می کنیم تا رویکرد استقلال معیشتی نیازمندان با عزت و کرامت آنها توأم باشد که این امر با کمک شما خیرین بزرگوار محقق خواهد شد.

لازم به به ذکر است در پایان مراسم ضمن امضاء تفاهم نامه همکاری هدایایی که توسط مددجویان کمیته امداد ساخته شده بود به خیرین شرکت گاز استان اهداء گردید.

1004/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها