مراسم تشییع پیکر مطهر شهید مدافع حرم علی جمشیدی با حضور مردم قدرشناس و ولایت مدار نور و با رعایت دستورالعمل های بهداشتی برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۵۵۰۱۱
|
۱۷ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، پس از چهار سال چشم انتظاری، پیکر مطهر شهید کربلای خان طومان، بسیجی شهید علی جمشیدی به آغوش وطن بازگشت.

مردم قدر شناس و ولایت مدار شهرستان نور، امروز برای قدردانی به خیابان آمدند و دور پیکر این شهید والامقام حلقه زدند تا شهید را به سمت بهشت بدرقه کنند.

برپایه این گزارش، مراسم تشییع صبح امروز با حمل پیکر مطهر شهید با خودرو  از  سپاه ناحیه نور  آغاز و به سمت گلزار شهدای مسجد جامع شهر نور برگزار شد و شهید مدافع حرم بعد از چهار سال در خاک غربت ماندن، در زادگاهش آرام گرفت.

گفتی است، مراسم شب وداع با این شهید والامقام شامگاه دوشنبه ۱۶ تیرماه در فضای باز،  در خیابان چهارشنبه بازار (جنب سپاه نور) با رعایت دستورالعمل بهداشتی و با نظم خاصی برگزار شد.

لازم به ذکر است، هفتم تیرماه خبر بازگشت دو پیکر شهید مدافع حرم کربلای خان طومان، شهید سعید کمالی و شهید علی جمشیدی حال وهوای مازندران را کربلایی کرد. دوشنبه ۱۶ تیرماه مراسم تشییع شهید مدافع حرم سعید کمالی در ساری برگزار و این شهید عزیز، در آستانه امام زاده عباس (سلام الله علیها) به خاک سپرده شد. مراسم وداع هم شامگاه یک شنبه  در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شده است.

 

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها