خبرهای داغ:
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: از اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه و تمامی هنرمندان استان همچون پیش آهنگ و طلایه دار فرهیختگی در اجتماع، خواهانیم برای صیانت از تندرستی و مصونیت خود و همگان به کمپین «من ماسک می زنم» بپیوندند.
کد خبر: ۹۲۵۵۰۱۴
|
۱۷ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، محمدحسین اسماعیلی گفت: به خاطر شدت گرفتنِ دوباره ی بیماری کووید 19 و ویروس کرونا از همه هنرمندان طلب می شود افزون بر مراعات تمام تعهدهای بهداشتی، به عنوان گروه مرجع و پیشتاز و پیشرو در بهسازی فرهنگ عمومی، سهم شان را در مسیر چالش و نبرد با این ویروس منحوس، با برقراری پیوند به پویش " من ماسک می زنم" به گونه ای شایسته و پسندیده به جا آورند.

وی افزود: هنرمندان دوستدار به شرکت در این پویش، می توانند از کارها و امورات خود در راستای مقابله با ویروس کرونا عکس تهیه کنند و به شبکه اجتماعی اینستاگرام صندوق اعتباری هنر به آدرس honarcredit ارسال نمایند.

وی در ادامه تصریح کرد: پزشکان، پرستاران و کادر درمانی در صف مقدم مبارزه با ویروس کرونا قرار دارند، ضمن ارزش گذاشتن به اهتمام و تقلای این عزیزان، آرزومندیم که تمامی هم استانی های عزیز با رعایت اصول و پروتوکل های بهداشتی هم یاریگر کادر درمان باشند و هم در ریشه کنی این ویروس گام بردارند.

 

1010/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها