اولین سالگرد شهدای امنیت پایدار سپاه شهرستان چالدران در چمن ورزشی اداره ورزش و جوان شهرستان چالدران با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۵۵۰۴۲
|
۱۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۴

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج مساجد و محلات خبرگزاری بسیج،این مراسم که جمعی از خانواده های معظم شهدا ، ایثار گران ، جانبازان ،مسئولین و کارکنان ادارات ، روحانیون اهل تسنن و تشیع و اقشار مختلف مردم حضور داشتند با حضور پرشور خود بر حفظ راه شهدا تاکید نمودند .

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان چالدران در این مراسم طی سخنانی ضمن تاکید بر لزوم برگزاری اینگونه سالگرد، اظهار داشت: شهدا به ما درس ایثار و از جان گذشتگی یاد داند و امروزه وظیفه ما این است از ارزشهای والای آنان پاسداری کنیم .

حجت الاسلام حلمی خاطر نشان کرد: شهدا سرمایه های معنوی نظام و انقلاب هستند که عزت ، افتخار و امنیت ایران اسلامی در سایه جانفشانی های این شهدا بدست آمده است .

وی تصریح کرد :شهدای ما با دست خالی و بدون هیچگونه اسلحه سینه خود را در مقابل دشمن تا دندان مسلح سپر و فریاد اسلام، دین و قرآن برآورده و جان شیرین خود را فدا کردند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان چالدران اظهار کرد: امروز هدف ما در این سالگرد ها، اعلام این است که باید راه شهدا بدون هیچ گرد و غباری، صاف و هموار ادامه پیدا کند.

حجت الاسلام حلمی گفت: این سالگرد ها تذکری به همه کسانی است که دل به دنیا بسته و از هدف اصلی دور و به فراموشی می‌سپارند، و اخطار به همه ما است که خدای ناکرده به طمع‌ورزی، دنیاگرایی، رفاه‌طلبی و آسایش‌گرایی رفته، در آن غرق و هم‌نوع‌های خود را فراموش کنیم.

قرائت وصیتنامه یکی از شهدا ، مدیحه سرایی در خصوص وصف شهدا و غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدا از جمله دیگر برنامه های جنبی این مراسم بود .

ارسال نظرات