خبرهای داغ:
مسئول روابط عمومی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان از تعطیل شدن دومین پِیج کراش‌یابی در شهرستان نهاوند طی چند ماه اخیر توسط پاسداران گمنام امام زمان (عج) خبر داد.
کد خبر: ۹۲۵۵۰۴۵
|
۱۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰

دستگیری ادمین دومین پِیج اینستاگرامی کراش‌یابی در نهاوندعلی اکبر کریم‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: دومین شبکه ترویج سبک زندگی غربی و پِیج کراش‌یابی (دوست‌یابی) با بیش از ۲ هزار دنبال کننده در سطح شهرستان نهاوند متلاشی شد.

وی با اشاره به تعطیلی این پیج تنها در فاصله چند روز از آغاز به کار آن افزود: این پِیج از طریق جذب دانش‌آموزان پسر و دختر در گروه‌های سنی مختلف اقدام به ترویج تئوری‌های وابسته به مبانی غرب و قبح‌زدایی از فرهنگ ناب اسلامی می‌کرد که ادمین آن در یک اقدام اطلاعاتی توسط سازمان اطلاعات سپاه در شهرستان نهاوند شناسایی و با هماهنگی دستگاه قضایی دستگیر شد.

مسئول روابط عمومی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان ضمن هشدار به والدین برای نظارت و توجه بیشتر به فعالیت‌های فرزندانشان در فضای مجازی، به همه افرادی که در این رابطه و به قصد سوء استفاده از احساسات پاک جوانان اقدام به هنجارشکنی می‌کنند، نیز هشدار داد که با هرگونه تحرکی در این زمینه با قدرت و بدون مسامحه برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات