جلسه ویدئو کنفرانس کشوری با حضور اعضای شورای بسیج اساتید ستاد مرکزی و رابطین بسیج اساتید واحدهای استانی برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۵۵۰۶۴
|
۱۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۱

به گزارش سرویس اساتید خبرگزاری بسیج، اولین نشست شورای مرکزی با مسئولین بسیج اساتید واحدهای استانی دانشگاه جامع علمی کاربردی به دلیل شرایط خاص کشور و تسهیل در برگزاری، به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.

هدف از برگزاری این جلسه آشنایی با مسئولین استانی و معاونین در ستاد مرکزی و انجام هماهنگی و انسجام در سیاستگذاری و اجرای برنامه‌های جاری بسیج اساتید بالاخص بررسی چگونگی تشکیل کانون‌های حل مسئله در واحدهای استانی بود.

در این جلسه ابتدا ملاباقر مسئول امور بانوان و مدیر روابط عمومی بسیج اساتید به ارائه توضیحاتی در خصوص عملکرد روابط عمومی و اهمیت انعکاس عملکرد استان‌ها پرداخت در ادامه خواستار توجه ویژه  به مسائل حوزه زنان در تشکیل گروه های حل مسئله  شد.

در ادامه شیخ ربیعی جانشین بسیج اساتید، ضمن عرض خیر مقدم به مسئولین بسیج اساتید واحدهای استانی، گزارش مختصری از روند برگزاری جلسات شورای مرکزی معاونین بسیج اساتید دانشگاه را به حاضرین ارائه نمود.

سپس عباسی مسئول نیروی انسانی پیرامون چگونگی جذب داوطلبین در بسیج اساتید و رابطه بسیج اساتید دانشگاه با بسیج اساتید واحدهای استانی و سازمان بسیج اساتید استان توضیحاتی را بیان نمود.

در نهایت روحیان مسئول بسیج اساتید و دفتر هماهنگی کانون‌های دانشگاه جامع علمی کاربردی ضمن تقدیر و تشکر از  فعالیت کانون‌های استانی حاضر در جلسه،  ۱۱ بند انتظارات کلی سازمان بسیج اساتید  و دفتر هماهنگی دانشگاه جامع علمی کاربردی را با محوریت استفاده از ظرفیت علمی و بصیرتی اساتید و مدرسان با رویکرد حل المسائلی کشور بر مبنای کانون‌ها ی مصوب  و ویژه آموزش های علمی کاربردی در حوزه های صنعت، هنر ،کشاورزی ، مدیریت و خدمات اجتماعی را مطرح و فرایند اجرایی شدن آن‌ها را منوط به مشارکت و همراهی جهادی همه اساتید بسیجی عنوان کرد.

همچنین در این جلسه تعدادی از مسئولین بسیج واحدهای استانی ضمن ارائه گزارش، پرسش‌های خود را مطرح  کرده و اعضای شورای مرکزی بسیج اساتید به سوالات ایشان پاسخ دادند.

انتهای پیام/

منبع: روابط عمومی بسیج اساتید دانشگاه جامع علمی کاربردی

ارسال نظرات