فرمانده سپاه بندرلنگه گفت: تیم‌های رفع آلودگی قرارگاه‌های طرح تحول محلات در رزمایش پدافند زیستی اقدام به ضد عفونی و گندزادیی محلات و خیابان‌های بندرلنگه نمودند.
کد خبر: ۹۲۵۵۰۶۵
|
۱۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۰

اسحاق موذن‌نسب صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در بندرلنگه از برگزاری رزمایش پدافند زیستی برای مقابله با بیماری کووید 19همزمان با سراسر کشور با همکاری پایگاه‌های مقاومت بسیج، منطقه پنجم نیروی دریایی سپاه، فرمانداری، شهرداری‌ها و اداره راه وحمل ونقل جاده‌ای، اداره بنادر و دریانوردی شهرستان بندرلنگه برگزار شد.

وی افزود: نیروهای بسیجی و مردمی در قالب تیم‌های رفع آلودگی سواره و پیاده اقدام به ضدعفونی معابر، درب منازل، اماکن عمومی در سطح شهر و محلات نمودند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بندرلنگه اضافه کرد: از آغاز شیوع ویروس کرونا تا کنون بسیج پای کار مبارزه و پیشگیری از این ویروس منحوس بوده است و این چندمین مرحله از اجرای این رزمایش است.

موذن نسب با اشاره به همزمانی برگزاری این رزمایش با سراسر کشور، در خصوص اثربخشی اجرای این رزمایش‌ها در تقویت بنیه دفاعی و آمادگی مقابله با دیگر بحران‌ها بیان داشت: در حوزه مدیریت بحران رسیدن به سطح مطلوبی از توانایی دفاعی از طریق ارتقای دانش و مهارت و با تمرین و اجرای رزمایش ها حاصل می شود و تجربه و مهارت حاصل از برگزاری این رزمایش‌ها در نهایت سبب تقویت خودباوری، اعتماد به نفس و غلبه بر ترس شده و در نتیجه در ارتقای آمادگی مقابله با بحران‌ها بسیار کارساز خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: بسیجیان شهرستان بندرلنگه همانند سایر همرزمان خود از همان روز‌های اول اعلام شیوع کرونا در این شهرستان وارد مقابله با این ویروس شدند و خدمات زیادی را در عرصه ضد عفونی معابر، توزیع انواع مواد ضد عفونی‌کننده، تولید ماسک و لباس بیمارستانی و کمک‌های مومنانه ارائه کرده‌اند.

موذن نسب یادآور شد: در این رزمایش یک‌روزه بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج محمدرسول الله دیوان نیز با همکاری دهیاری اقدام به ضدعفونی محلات این روستا نمودند.

فرمانده سپاه بندرلنگه گفت: بسیج برخواسته از متن مردم همیشه و همه‌جا و در همه بحران‌ها و حوادث از سیل گرفته تا زلزله در هر نقطه کشور در کنار مردم بوده و در حدتوان خود به هموطنان امداد رسانی نموده و امروز هم در شرایط کرونا تا پایان در کنار مردم خواهیم بود.

ارسال نظرات