خبرهای داغ:
مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی:

اهمیت حجاب یک دغدغه عمومی است

مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی با بیان اینکه حجاب یک دغدغه عمومی است بر ضرورت جریان‌سازی فرهنگی در بحث عفاف و حجاب در جامعه تاکید کرد.
کد خبر: ۹۲۵۵۰۹۲
|
۱۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی،حجت الاسلام سید شهاب الدین حسینی  صبح امروز در جلسه هم اندیشی عفاف و حجاب سپاه غدیر تبریز، گفت: حجاب یک دغدغه عمومی است و باید با جریان‌سازی فرهنگی عفاف و حجاب آن را به یک مطالبه جدی تبدیل کنیم.

وی افزود: نگاه به امر عفاف و حجاب دو رکن اصلی است و باید این موضوع را در مدارس فرهنگ سازی کرد.

 معاون هماهنگ کننده سپاه عاشورا نیز در این جلسه گفت: موضوع شرعی و اسلامی عفاف و حجاب در تمامی ادیان الهی تاکید شده و امام راحل و مقام معظم رهبری نیز همواره بر این موضوع تاکید داشته اند.

االیاس گلمحمدزاده افزود: بحث عفاف و حجاب هم فواید فردی دارد و هم فواید اجتماعی و به فرمایش مقام معظم رهبری باید این بحث تبیین شود تا در جامعه نهادینه شده و آرامش روحی روانی جامعه را تامین کند.

وی ادامه داد: خانواده‌هایی که عفاف و حجاب را رعایت می‌کنند استحکام بیشتری دارند، از سویی هویت زنان در جامعه با حجاب نمود داشته و اهمیت پیدا می‌کند، یکی از عواملی که در جامعه ناهنجاری ایجاد می‌کند به دلیل عدم رعایت عفاف و حجاب از طرف آقایان و بانوان است.

گلمحمدزاده بحث عفاف و حجاب را عامل ایجاد امنیت در جامعه دانست که یکی از دستاورد‌های انقلاب اسلامی است و  افزود: همه می‌بینیم که دشمنان انقلاب در بُعد سخت و نیمه سخت و نیز بُعد نرم با انقلاب اسلامی درگیر شدند و می‌گویند در جنگ نرم می‌توانند به اهدافشان برسند چرا که در این جنگ ارزش‌ها را تغییر می‌دهند و از طرفی هم نبود دستگاه متولی باعث مظلومیت این بحث شده که باید ضعف قانونی آن رفع شود.

 کاظمی؛ مسئول بسیج جامعه زنان سپاه ویژه غدیر تبریز گفت: اهمیت جلسه در این است که همه فکر می‌کنند عفاف و حجاب تنها برای بانوان است در صورتی که دغدغه‌ای برای تمام جامعه است و ما در این جلسات سعی داریم اجرای تعدادی از قوانین را مطالبه گری کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها