پیام تسلیت سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور درپی عروج ملکوتی دومین شهید مدافع سلامت استان بوشهر

سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور با صدور پیامی شهادت دومین شهید مدافع سلامت استان بوشهر را تسلیت گفت.
کد خبر: ۹۲۵۵۱۰۶
|
۱۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۷

دکتر خضر خلیلی رئیس پزشکی قانونی شهرستان دشتستان، پزشک مدافع سلامت ۱۲ تیر ماه در بیمارستان علی اصغر شیراز به دیدار حق شتافت.وی بعد از دکتر غلامرضا فخری، دومین مدافع سلامت استان بوشهر است که در جبهه مبارزه با کرونا و خدمت به مردم به جان خود را از دست داد.

در متن پیام این سازمان آمده است:

بسم رب الشهداء والصدیقین
وَلاَ تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُواْ فِی سَبِیلِ اللّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاء عِندَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ
هرگز گمان مبر کسانی که در راه خدا کشته شدند مردگانند، بلکه آنان زنده اند و نزد پروردگارشان روزی داده می شوند.

شهدا نماد ایثار و فداکاری‌ اند و شهدای مدافع سلامت مظهر عزت و سرافرازی دین اسلام و شاگردان حقیقی مکتب اهل بیت(ع) هستند.
شکوه و سربلندی ایران اسلامی، مرهون مجاهدت دلیرمردانی است که در مکتب انسان ساز ولایت، درس عشق، ایثار و خدمت آموختند؛ مردانی که با دل بریدن از تمامی تعلقات به دعوتگاه یار شتافتند و برگ برگ دفتر هستی را با نام و یاد خود جلوه‌ای دیگر بخشیدند.
شهادت خادم و دلسوخته به سلامت مردم دکتر خضر خلیلی رئیس پزشکی قانونی شهرستان دشتستان ، در این روزهایی که ویروس کرونا مردم را در تنگنا قرار داده است بسیار سخت است، امّا در عین حال پرکشیدن کسانی که دل در گرو حق تعالی دارند و مشتاقانه و بی ادعا برای مردم خدمت می‌کنند و در این راه برای رضای خدا جانشان را فدا می‌کنند شکوه و عظمت دارد و چنین است که همواره برای مؤمنان و مشتاقان خدمت خالصانه درهای شهادت باز است و لقاء پروردگار در انتظار آنان است.
سازمان بسیج جامعه پزشکی کشورشهادت دومین شهید جامعه سلامت استان بوشهر را به خانواده این شهید بزرگوار، دوستان و همسنگرانش تبریک و تسلیت عرض کرده و علو درجات و غفران و رحمت الهی را برایش مسئلت دارد.

ارسال نظرات