خبرهای داغ:
در راستای پیشگیری، آموزش و نظارت بر پروتکل های بهداشتی مدارس،

تقدیر آموزش و پرورش شاهرود از مسئولین مرکز بهداشت این شهرستان

در دیدار مسئولین آموزش و پرورش شاهرود با معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود، از همکاری این مرکز در پیشگیری، آموزش و نظارت بر پروتکل‌های بهداشتی مدارس تقدیر و تشکر شد.
کد خبر: ۹۲۵۵۱۳۱
|
۱۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۳
تقدیر آموزش و پرورش شاهرود از مسئولین مرکز بهداشت این شهرستانبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، در دیدار مسئولین آموزش و پرورش شاهرود با معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود، از همکاری این مرکز در پیشگیری، آموزش و نظارت بر پروتکل‌های بهداشتی مدارس تقدیر و تشکر شد.
معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش شهرستان شاهرود در این دیدار با بیان اینکه هدف از این دیدار اعلام مراتب سپاسگزاری جامعه فرهنگیان از مرکز بهداشت شهرستان شاهرود و دانشگاه علوم پزشکی می‌باشد گفت: این بحران در تاریخ کشور بی سابقه بوده است! و با افتخار باید گفت که تمامی شهروندان شاهرود از عملکرد مسئولین و کادر درمانی شاهرود در پیشگیری و درمان راضی هستند.
سیدمحمد موسوی به برگزاری کارگاه‌های آموزشی ویژه مدیران و دانش آموزان در مدارس اشاره کرد و آن را در کنترل بحران اثر گذار دانست.
معصومه بابایی کارشناس بهداشت آموزش و پرورش شهرستان نیز فرایند مداخله و مدیریت بحران مرکز بهداشت شاهرود و پیش بینی‌های دانشگاه علوم پزشکی در آموزش همگانی و درمان را در استان پیشتاز دانسته و گفت: همکاران فرهنگی ما همواره ذهنیت خوبی از تلاش‌های شما و کادر بهداشت و درمان شاهرود به خاطر خواهند داشت.
دکتر احسان بینش رئیس مرکز بهداشت شاهرود نیز از همکاری و تعامل خوب آموزش و پرورش و دانشگاه علوم پزشکی تقدیر و تشکر کرد و گفت: آموزش و پرورش بهترین عملکرد را در همکاری با این مرکز داشته است.
وی در خصوص شرایط بازگشایی مدارس نیز خاطرنشان کرد: کرونا در پاییز و سال تحصیلی آینده نیز باقی است و تمامی اقدامات و تصمیم گیری‌های ما متناسب با وضعیت همان زمان خواهد بود.
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود با اعلام اینکه زدن ماسک ۹۵ درصد از انتقال ویروس جلوگیری می‌کند از همه خواست تا موارد پیشگیری از کرونا را جدی بگیرند.
در این دیدار که با حضور معاون پرورشی و تربیت بدنی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان و دکتر معتمد و دکتر سعدی مدرسین مرکز بهداشت همراه بود با اهداء لوحی از خدمات جهادگران عرصه سلامت تقدیر شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها