خبرهای داغ:
حجت الاسلام قدرتی گفت: وضعیت این روستا باید مشخص شده و از ادامه ساخت و سازها در این محدوده جلوگیری شود
کد خبر: ۹۲۵۵۱۵۳
|
۱۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، حجت الاسلام والمسلمین قدرتی درحاشیه نشست شورای حفظ حقوق بیت المال استان گفت: حفظ حقوق بیت المال و مقررات قانونی ایجاب می‌کند سهم اوقاف در نقاط مختلف شهری و روستایی طبق مقررات تحویل شود.

وی افزود: در اراضی که اوقاف سند مفروزی دارد باید ازمتصرفین رفع تصرف گردد و در اراضی که بدون معارض در تصرف اوقاف می باشد نسبت به اخذ سند مفروزی از طریق اداره کل ثبت و اسناد اقدام گردد و نسبت به اراضی مشاعی در محدوده روستا کارگروهی با عضویت اداره اوقاف، بنیاد مسکن و سایر ادارات مرتبط تشکیل تا آنچه سهم مفروزی مردم و اوقاف می باشد بر اساس توافق، اقدام و آن چه مورد اختلاف است در جلسه آتی پس از ارائه گزارش اتخاذ تصمیم گردد.

مقام ارشد قضایی استان در خصوص تغییر کاربری اراضی روستای نصرت آباد اظهار داشت: وضعیت این روستا باید مشخص شده و از ادامه ساخت و سازها در این محدوده جلوگیری شود و شش نقطه که اهالی برای تغییر کاربری درخواست داده‌اند در اختیار شهرداری الوند قرار گیرد و در کنار آن با افرادی که زمین را بر خلاف مقررات قانونی تفکیک کرده و فروخته‌اند برخورد قانونی شود.

حجت الاسلام والمسلمین قدرتی رییس شورای حفظ حقوق بیت المال پس از ارائه گزارش مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان قزوین در خصوص مشکل ایجاد شده در بحث املاک دولتی یادآور شد: هر شخصي به نوعي حق دولت را نداده و موجب تضیيع حقوق دولت گردد منتظر برخورد قاطع دستگاه قضايي باشند قطعا تا حصول نتيجه مطلوب موضوع تحت بررسي و پيگرد قانوني قرار خواهد گرفت. البته اگر اشخاصی مدعی حق باشند و اسناد و مدارکی ارائه نمایند، باید مورد بررسی و توجه قرار گیرد.

 

1010پ30

ارسال نظرات
پر بیننده ها