خبرهای داغ:

آیین تکریم و معارفه رئیس سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری سمنان

آیین تکــریم و معارفه رئیس سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان سمنان با حضور مسئولین و کارکنان سپاه استانی برگزار گردید
کد خبر: ۹۲۵۵۲۴۳
|
۱۷ تير ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۴
آیین تکریم و معارفه رئیس سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری سمنانبه گزارش خبرگزاری بسیج از استان سمنان، آیین تکــریم و معارفه رئیس سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان سمنان با حضور مسئولین و کارکنان سپاه استانی برگزار گردید.
درآغاز این آیین، سرهنگ پاسدار منصور شوقانی جانشین فرماندهی سپاه استان سمنان ضمن بیان اهداف مهم و عملیاتی علمی در سال پیش رو اظهار کرد:درشرایط کنونی آنچه که مسلم است با وجود نیاز جامعه و کشور می‌بایست حرکت علمی با شتابی بیش از گذشته به سمت رفع نیاز‌ها و مسائل داخلی و بومی ادامه و انجام پذیرد.
وی افزود:نقش علم و تاثیرات آن در تمامی عرصه‌های تولیدی، صنعتی و نیز سایر نقاط جامعه قابل درک بوده و احساس می‌شود، هرچه بیشتر در جهاد دراین عرصه بکوشیم زودتر و بهتر به اهداف عالی در نظام اسلامی در کشور خواهیم رسید.
در ادامه این جلسه داریوش جلالی به تشریح ساختار، اقدامات و عملکرد سازمان بسیج علمی در دوران مسئولیت خود پرداخت و بیان کرد:تقویت نگاه و بینش علمی در افراد می‌بایست جز اولویت‌های این سازمان قرار گیرد چرا که افراد در در هر لباس و منصبی با نگاه مشترک و متمرکز خواهند توانست به چرخه‌ی علمی حرکت و شتاب بیشتر و بهتر بدهند.
همچنین در این آیین مصطفی خانی به بیان نظرات و اقدامات راهبردی خود در سازمان بسیج علمی پرداخت و اذعان کرد:شناخت هرچه بیشتر و دقیق‌تر مسائل در ساختار سپاه و حتی خارج از آن می‌تواند به تدوین، ایجاد و اجرای  راه حل بهتر و مطلوب‌تر در حل آن مساله منجر شود.
خانی افزود:استفاده هرچه بهتر از بدنه بسیج برای تقویت برنامه‌های عملیاتی در مسیر علم و فناوری باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد و تحقق شعار خدمت رسانی به مردم در کشور از جمله اولویت‌ها در سپاه به شمار می‌رود.
وی ادامه داد:در هر عرصه‌ای از جامعه اعم از فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی نگاه افراد باید علمی و تخصصی گردد؛ چرا که پایداری و ماندگاری تاثیرات با دانش کافی و تخصص لازم میسر و عملی خواهد شد.
رئیس جدید سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان تقویت تعامل با جوامع دانشگاهی و علمی در استان را از جمله برنامه‌های مهم و کلیدی خواند و افزود: در صورت پیوند و هم پوشانی نهاد‌های مختلف علمی و دانشگاهی رسیدن به نقطه هدف تسریع خواهد یافت، هدف مهمی، چون ارتقای جایگاه علمی، هویت بخشی به نخبگان و درنهایت تولید محصول از علم با تکمیل این زنجیره‌ی کاری و فکری به سرانجام خواهد رسید.
در پایان این مراسم از ۵ سال زحمات داریوش جلالی قدردانی به عمل آمد./ع
ارسال نظرات
پر بیننده ها