خبرهای داغ:
رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی همدان خبر داد

برقراری 454 تماس با سامانه 125 همدان

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی همدان گفت: شهروندان همدانی روز گذشته 454 مرتبه با سامانه ۱۲۵ تماس گرفته‌اند که از این تعداد 16 مورد منجر به عملیات شده است.
کد خبر: ۹۲۵۵۲۸۴
|
۱۸ تير ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۰

برقراری 454 تماس با سامانه 125 همدانآتشپاد محمدرضا بیاناتی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار کرد: طبق اعلام مرکز کنترل و فرماندهی عملیات سازمان، 12 عملیات اطفای حریق و چهار عملیات امداد و نجات و حاصل تلاش فرشتگان نجات همدان در ۲۴ ساعت فعالیت در تاریخ 17 تیر ماه بوده است.

وی گفت: شهروندان همدانی روز گذشته 454 مرتبه با سامانه ۱۲۵ تماس گرفته‌اند که از این تعداد 16 مورد منجر به عملیات شده است.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی همدان با بیان اینکه 15 تماس برای مشاوره و راهنمایی برقرار شده است، گفت: تماس‌های برقرار شده با سامانه 125 همدان علاوه بر مواردی که منجر به عملیات و مشاوره شده شامل 50 تماس اشتباه و متأسفانه 373 مورد از تماس‌ها نیز ایجاد مزاحمت بوده است.

وی اضافه کرد: عملیات‌های انجام شده در این مدت 12 مورد آتش‌سوزی شامل دو مورد حریق منزل در هنرستان و نایب احمد، حریق باغ در اعتمادیه، نشت سوخت خودرو در شهرک مدرس و هشت مورد حریق مراتع و پوشش گیاهی در باغ ایرانی، بلوار چمران، اعتمادیه، شهرک فرهنگیان، میدان باباطاهر، تپه حاج عنایت، بلوار نجفی و میدان سپاه بوده است.

بیاناتی تصریح کرد: همچنین چهار مورد عملیات امداد و نجات شامل دو مورد نجات افراد محبوس شده در آسانسور در بنی هاشم و جانبازان، واژگونی خودرو در بلوار فرودگاه و رهاسازی اندام بدن از داخل اجسام فلزی در شهرک مدنی بوده است.

وی عنوان کرد: تعداد چهار نفر نجات یافته طی این عملیات‌ها گزارش شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار