مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام حسین(ع):

فریضه قرض الحسنه بر اساس آیات و روایات دارای ارزش و جایگاه رفیعی نزد پروردگار دارد

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج امام حسین (ع) با بیان اینکه رمز پیشرفت در امورات بسیج اخلاص درعمل می باشد و این ویژگی ممتاز عزیزان بسیجی است، گفت: وام قرض الحسنه 18 برابر صدقه دارای ثواب الهی است.
کد خبر: ۹۲۵۵۲۹۴
|
۱۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، حجت الاسلام ترکاشوند ضمن تجلیل از عملکرد شایسته بسیجیان حوزه بسیج خوهران  128 حضرت ام البنین (س) شهر گرمدره، اظهار داشت: مجموعه فرماندهان حوزه و پایگاه های بسیج در جهت حفظ و تقویت بیشتر تعامل موجود با رابطین نمایندگی ولی فقیه در حوزه های بسیج همراه شدند.

وی با بیان اینکه صندوق قرض الحسنه بسیج سازندگی کار بسیار ارزشمند و خداپسندانه ای انجام می دهد، افزود: بر اساس آموزه های قرآنی وام قرض الحسنه 18برابر صدقه دارای ثواب الهی است و دلیل آن این است که فرد قرض کننده نیاز واقعی دارد و با حفظ کرامت کامل و شان انسانی کمک دریافت می کند ولی در صدقه  دادن شناسایی فرد مستحق و نیازمند به سختی صورت می گیرد.

مسئول دفتر نمایندگی در سپاه ناحیه امام حسین (ع) در پایان با اشاره تعلق خمس به پس انداز وام قرض الحسنه، خاطر نشان کرد: خمس به پس انداز وام قرض الحسنه تعلق می گیرد حتی اگر آن وام را دریافت نکرده باشید، چون حکم پس انداز را دارد اما درمورد مبلغ اصلی دریافت وام به شرطی که شما به محض دریافت آن را خرج کنید، خمس تعلق نخواهد گرفت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها