معاون اجتماعی فرمانده انتظامی هرمزگان خبرداد:

راه اندازی سامانه مشاوره ای پلیس پاسخگو در هرمزگان

سرهنگ شفیعی از راه اندازی سامانه مشاوره ای پلیس پاسخگو به شهروندان در استان هرمزگان به صورت رایگان خبر داد.
کد خبر: ۹۲۵۵۳۴۱
|
۱۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل ازخبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، سرهنگ « سعید شفیعی » در جمع خبرنگاران در تشریح این خبر گفت:با توجه به شیوع ویروس کرونا و به منظور جلوگیری از تجمع شهزروندان و رعایت فاصله گذاری اجتماعی، شهروندان می تواند با شماره گیری 096580 از خدمات روانشناسی و مشاوره ای استفاده کنند.

 

وی هدف از راه اندازی این سامانه را دسترسی آسان مردن به خدمات مشاوره ای از قبیل خانوادگی ،تربیتی ، ازدواج ، اعتیاد ، فردی و .....عنوان کرد.

 

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی هرمزگان با تأکید بر اینکه بخش کوچکی از هوشمندسازی پلیس در معاونت اجتماعی ناجا، با راه اندازی سامانه مشاوره پلیس پاسخگو محقق شده است، اذعان داشت: مشاوره تلفنی یکی از بخش های مهم سامانه پلیس پاسخگوست که به تازگی در راستای اقدامات خدماتی سریع و در دسترس شهروندان در زمینه های مختلف به همت معاونت اجتماعی ناجا راه اندازی امکان دسترسی به این سامانه در استان هرمزگان نیز میسر گردیده شده است.

 

وی عنوان کرد: مرکز مشاوره آرامش با بهره گیری از روانشناسان و مشاوران توانمند هر روزه در دو شیفت صبح و عصر خدمات روانشناسی، مشاوره ای، مددکاری و روانسنجی را به مردم ارائه نمایند،که با راه اندازی سامانه پلیس پاسخگو تمامی شهروندان می توانند این خدمات را بصورت غیر حضوری و از طریق تماس تلفنی دریافت کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار