فرماندار بردسکن:

جامعه نیازمند معرفی فرهنگ ایثار و شهادت است

فرماندار بردسکن گفت: امروزه با توجه به تهاجمات دشمنان به فرهنگ اسلامی جوانان، جامعه ما نیازمند اینگونه سرمایه گذاری‌ها و معرفی فرهنگ حماسی و شهادت می‌باشد.
کد خبر: ۹۲۵۵۳۶۴
|
۱۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ مجتبی شاکری در جلسه معرفی کمیته‌های اجرائی کنگره یکهزار شهید دیار ترشیز که با حضور فرمانده سپاه ناحیه بردسکن، فرمانده انتظامی شهرستان، مسئول دفتر حفظ و آثار و نشرارزش‌های دفاع مقدس در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، اظهارداشت: با برگزاری کنگره شهدا، یاد و خاطره شهدای گرانقدر ترشیز که بزرگ‌ترین سرمایه‌های نظام هستند را زنده نگه خواهیم داشت.

وی افزود: امیدواریم حاصل تلاش شهدا که همان نظام مقدس اسلامی است را حفظ کنیم و در عرصه عمل مدافع ارزش‌های اسلامی باشیم.

شاکری بیان داشت: جامعه جوان امروز نیازمند ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و یادآوری حماسه آفرینی‌های شهدا و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس است.

فرماندار بردسکن با بیان اینکه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه، تکریم و تجلیل از مقام شهیدان، افزایش روحیه حماسی در مردم و یادآوری رشادت‌ها و جان فشانی رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس از مهمترین اهداف برگزاری کنگره شهدا می‌باشد، گفت: نیاز به ایثار و از خود گذشتگی در شرایط کنونی جامعه از مهمترین مسائلی است که باید از دل برگزاری این رویداد مهم به عنوان یک فرهنگ برای انجام کار‌ها به همه حوزه‌ها وبخش‌ها تعمیم داده شود.

وی با اشاره به اینکه امنیت، اقتدار و تمامیت وجودی همه ما مدیون خانواده معظم شهداست گفت: شهرستان بردسکن با تقدیم ۳۰۰ شهید گلگون کفن آمادگی کامل برای برگزاری این کنگره عظیم را دارد.

شاکری گفت: برگزاری کنگره ملی شهدا با توجه به هجمه‌های دشمنان ما در راستای تشکیک عقاید جوانان می‌تواند یک موج فرهنگی بزرگ ارزشی را ایجاد کند.

فرماندار بردسکن بیان کرد: باید با گفتمان سازی و فرهنگ سازی اقداماتی متناسب با فضا و موقعیت هر شهرستان و براساس ظرفیت هر منطقه برگزار شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار