مسئول کانون نذر دفتر کانون‌های خدمت رضوی مازندران خبر داد

مازندران جز اولین ها در نذورات

استان مازندران در دو سال متوالی جزء اولین‌ها وبرترین‌های کشور در حوزه نذر بوده است.
کد خبر: ۹۲۵۵۳۷۹
|
۱۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،حجت‌الاسلام سید صفر علوی امروز (18 تیر) در همایش وقف و نذر آستان قدس رضوی به برکت امامت، دین‌داری و ولایتمداری مردم شریف استان مازندران اشاره کرد و گفت:‌این استان در دو سال متوالی جزء اولین‌ها وبرترین‌های کشور در حوزه نذر بوده است.

مسئول کانون موضوعی وقف و نذر دفتر کانون‌های خدمت رضوی مازندران با بیان اینکه استان در حوزه وقف به نام امام رضا (علیه‌السلام) هنوز به توفیقات رضایت بخشی دست نیافته است، ازفود: در بحث وقف، متأسفانه ما برای حضرت رضا (علیه‌السلام) موقوفه‌ای نداریم. البته نه اینکه مازندران موقوفه ندارد بلکه اکثر قریب به‌اتفاق موارد وقف در استان، مربوط به حضرت سیدالشهدا اباعبدالله الحسین (علیه‌السلام) است که جای بسیار شکرگزاری و تشکر از مردم دارد، منتهی چون هم‌جوار با آستان مقدس امام رضا (علیه‌السلام) هستیم و آقا ولی‌نعمت و سایه سرماست، هدفمان این است که ان‌شاء‌الله مازندران درزمینهٔ وقف نیز برای آستان قدس رضوی مثل وقف آستان قدس حسینی بدرخشد.

حجت‌الاسلام علوی خواستار شد : از مردم شریف استان و از کسانی که دلداده اهل‌بیت (علیهم‌السلام) هستند تقاضا داریم امسال نیت وقف‌های خود را برای امام رضا (علیه‌السلام) قرار دهند و هر کس به‌اندازه توانش به نام امام رضا (علیه‌السلام) و باهدف کمک به نیازمندان وقف کند.

به گزارش شبستان،حجت‌الاسلام علوی در پایان  گفت: مردم استان مازندران تنها در سال گذشته بیش از 500 میلیون تومان نذورات به نیت امام رضا (ع) اهدا کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها