خبرهای داغ:
دادستان تاکستان گفت: با تقسیم این شهرستان به 20 منطقه و انتخاب یک نفر از نخبگان،علما ،خانواده های معظم شهدا ،بسیجیان ویا هیات امنای مساجد محل به عنوان عضو، این قرارگاه فعالیت خود را آغاز نمود.
کد خبر: ۹۲۵۵۳۸۰
|
۱۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج  در قزوین رئیس کل دادگستری استان قزوین گفت: در راستای بیانات رهبر معظم انقلاب در هفته قوه قضائیه مبنی بر احیای  حقوق عامه با ارائه طرح تشکیل قرارگاه حقوق عامه توسط دادستان عمومی و انقلاب تاکستان و تائید آن در استان، این قرارگاه با حضور 20 نفر عضو برای اولین بار در کشور تشکیل و کار خود را آغاز نمود.

حسین رجبی دادستان تاکستان نیز در این خصوص اظهار داشت:  با تقسیم  این شهرستان به 20 منطقه و انتخاب یک نفر از نخبگان،علما ،خانواده های معظم شهدا ،بسیجیان ویا هیات امنای مساجد محل به عنوان عضو، این قرارگاه فعالیت خود را آغاز نمود.

حسین رجبی در ادامه به برخی از وظایف قرارگاه منطقه ای حقوق عامه اشاره کرد و افزود: اعضا این قرارگاه می بایست باحضورمستمردر منطقه و محلات مذکور ،نسبت به شناسایی مواردی که حقوق عامه در منطقه تحت نظر آنان نقض شده است  ار قبیل زیست محیطی ،بهداشت وسلامت عمومی ،انفال،اموال عمومی ،زیبا سازی شهری و... اقدام نمایند.

وی تصریح نمود: همچنین اعضاء موظف هستند نسبت به شناسایی مسببین نقض حقوق عامه اقدام و با هماهنگی دادستانی، به میزانی که امکان آن وجود دارد، از نقض حقوق عامه جلوگیری نمایند .

 

۱۰۱۰/پ۳۰/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها